Učenici Srednje strukovne škole u Makarskoj aktivno su obilježili Mjesec borbe protiv ovisnosti.

Učenici Srednje strukovne škole u Makarskoj aktivno su obilježili Mjesec borbe protiv ovisnosti.
Svake godine, drugog utorka u veljači, obilježava se Dan sigurnijeg interneta. Tim povodom već drugu godinu za redom nastavlja se osvještavati učenike škole OŠ „Matija Gubec“, Čeminac i PŠ Kozarac kako se zaštititi od potencijalnih opasnosti na internetu.
Jeste li znali da postoji internetski bonton koji se odnosi na sve korisnike interneta diljem svijeta?
O kibernetičkoj higijeni puno se govori i pretpostavlja se da svi znaju barem osnovne stvari o sigurnom boravku u online okruženju.
Može li interneta biti previše? Mogu li mladi postati ovisni o internetu?
U današnje vrijeme tehnologija je prisutna u gotovo svim aspektima našeg života te u svim poljima ljudske djelatnosti, uključujući obrazovanje, komunikaciju, zabavu i mnogim drugim. Internet pruža velike mogućnosti za učenje, zabavu i istraživanje, no vrlo je važno kod mladih osvijestiti što znači sigurno korištenje interneta.
Ovogodišnji Forum održat će se u Opatiji, 25. svibnja, u sklopu međunarodnog ICT skupa MIPRO.
Učenici Osnovne škole „Antun i Stjepan Radić“ Gunja u područnoj školi u Rajevom Selu obilježili su projekt „Dan BezVeze“ nizom aktivnosti: igre nekad i sada, sportske aktivnosti i kreativne aktivnosti. Projekt je realizirala školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić u suradnji s učiteljicama Marinom Vidaković i Dinkom Buljević.
Učenici 2., 3. i 4. razreda u Osnovnoj školi Đurmanec s knjižničarkom su obrađivali temu “Prikriveno oglašavanje”. Cilj radionice je bio osposobiti učenike da lakše prepoznaju prekriveno oglašavanje u medijima.
Vršna nacionalna domena jedan je od elemenata nacionalnog bogatstva i suvereniteta svake države. Formalno priznavanje Hrvatske u globalnom internetskom prostoru započinje 27. veljače 1993. godine potvrdom korištenja nove vršne .hr domene od strane međunarodne organizacije ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers).