U Osnovnoj školi Frana Galovića iz Zagreba, u sklopu Erasmus projekta “Zajedno kroz izazove hibridnog poučavanja”, provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 64 učenika (30 učenica i 34 učenika) osmoga razreda.
Protjecanje fluida
Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu istražili su jednostavnim priborom protjecanje fluida.
Državno natjecanje i smotra “Opisujemo sustave” 2023.
Državno natjecanje i smotra “Opisujemo sustave” održano je u Omišu od 17. do 19. svibnja 2023. godine. Škola domaćin bila je Srednja škola “Jure Kaštelan” u Omišu. Sudjelovalo je 20 pozvanih učenica i učenika Republike Hrvatske, raspoređenih u dvije kategorije natjecanja (A – učenici 1. i 2. razreda, B – učenici 3., 4. i 5. razreda srednje škole).
eTwinning projekt “Slatko padanje, strujanje, tonjenje, plivanje i lebdenje”
U projektu “Slatko padanje, strujanje, tonjenje, plivanje i lebdenje” koji je trajao od veljače do lipnja 2022. godine, sudjelovali su učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku i I. gimnazije Osijek, pod mentorstvom profesorica fizike: Mirte Lulić, Mirele Macelaru i Snježane Novaković.
Digitalne ploče
U Drvodjeljskoj školi Zagreb učenici koriste različite digitalne alate. Njima se potiče motivacija, kreativnost i natjecateljski duh učenika i dobivaju povratne informacije o ostvarenju ishoda učenja.
Biografije poznatih Ličana
Učenici sedmog razreda Osnovne škole dr. Franje Tuđmana iz Ličkog Osika su tijekom studenog i prosinca na satovima Hrvatskog jezika učili što je biografija, kako nastaje te što je romansirana biografija.
Judita kao simbol moderne žene koja se bori za svoja prava
U svrhu istraživanja učeničke recepcije kanonskog djela “Judite” Marka Marulića, učenicima osmih razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskog u Zaboku dodijeljen je istraživački zadatak u kojem su, čitajući djelo, pokušali razumjeti svrhovitost Judite kao snažne žene koja je spasila svoj narod te je pokušali aktualizirati.
Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola
Učitelji diljem svijeta u protekloj godini bili su primorani prijeći na online nastavu. Neki su se snašli bolje a neki lošije. Učiteljice razredne nastave Anamarija Radovanović i Diana Kunjašić iz Osnovne škole Ante Curać-Pinjac iz Žrnova provele su istraživanje među učiteljima velikih gradskih škola i malih otočkih škola i u svom radu prikazale dobivene rezultate.
Učitelj istraživač na području poučavanja bioloških i interdisciplinarnih sadržaja u gimnaziji
Biologija kao znanost i dio STEM područja postaje sve aktualnija i privlačnija današnjim generacijama gimnazijalaca koji u redovnoj nastavi biologije i izbornih predmeta prirodoslovnog područja, usvajaju različita temeljna znanja i praktične vještine koje su važne za bolje razumijevanje čovjeka kao živog bića i njegove okoline.
Terensko istraživanje u nastavi hrvatskog jezika
Učenički istraživački rad, kojim je popisana i opisana današnja solinska toponimija, rezultat je provedenog terenskog rada učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole don Lovre Katića u Solinu. Naime, početkom školske godine unutar redovite nastave hrvatskoga jezika dogovoreno je terensko istraživanje. Zbog bogatstva jezika sadržanog u njima izabrani su solinski toponimi kao središnji predmet učeničkog istraživanja.