Dana, 1. ožujka 2024. godine održala se treća regionalna radionica za sudionike pilot istraživanja u okviru projekta e-Sveučilišta.
Znaju li četvrtaši aktivno učiti?
Učiteljice razredne nastave Fani Vidović i Ivana Sedlar učenike od već od prvog razreda postepeno uvode u proces stjecanja znanja i vještina.
Istraživanje o upotrebi mobitela i društvenih mreža
U sklopu Školskog preventivnog programa pedagog Alen Hasikić i psihologinja Tina Gregorović Hlušička proveli su istraživanje o upotrebi mobitela i društvenim mrežama. Istraživanje je provedeno u 5. i 8. razredu u OŠ Joakima Rakovca.
Projekt “Pokažimo da je zanimljivo”
Projekt je započeo u nastavnoj godini 2013./2014. u dvjema osnovnim školama, Osnovnoj školi dr. Vinka Žganca u Zagrebu i VII. OŠ Varaždin. Prve dvije nastavne godine projekt se održavao na međužupanijskoj razini, a nastavne godine 2015./2016. ostvaruje se isključivo u županiji Grada Zagreba.
Tehnoferencija: Kako tehnologija narušava odnose između roditelja i djece
Ometanje tehnologijom u svakodnevnim interakcijama i odnosu djeteta i roditelja potvrđeno je stranim istraživanjima, kao i nepovoljni učinci ometanja na razvoj djece, a te trendove i obrasce potvrđuju i hrvatska istraživanja u sklopu projekta D.E.C.I.D.E.
Novi tematski broj „Libellariuma: časopisa za istraživanja u području informacijskih i srodnih znanosti“
Pročitajte novi broj Libellariuma: časopisa za istraživanja u području informacijskih i srodnih znanosti koji tematski okuplja izabrane radove s međunarodne konferencije Solidarnost u kulturi: Zaštita kulturne baštine u kriznim uvjetima (Solidarity in culture: Heritage protection under conditions of crisis).
Proljetni kamp “Moderne tehnologije i arheološka istraživanja”
Arheološki muzej u Zagrebu organizira Proljetni kamp za djecu: “Moderne tehnologije i arheološka istraživanja” u razdoblju od 19. do 22. travnja 2022. godine, za djecu u dobi od 9 i više godina. Sudjelovanje je besplatno, ali je obvezna prijava.
Velika arheološka otkrića u staroj Saloni
Javnosti na uvid, a arheolozima na istraživanje, postali su dostupni impresivni ostaci sjevernih bedema te nekadašnje metropole rimske Dalmacije. Nastavak je to uspješne suradnje Odsjeka za arheologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Arheološkog muzeja u Splitu.
Nastavnička percepcija odgojnog odnosa na relaciji nastavnik-učenik u školi
Suvremena pedagogija, pri promišljanju odgoja, naglasak stavlja na cjelovit rast i razvoj čovjeka. Odgojni odnos pretpostavlja osobni odnos odgajatelja i odgajanika.
Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola
Učitelji diljem svijeta u protekloj godini bili su primorani prijeći na online nastavu. Neki su se snašli bolje a neki lošije. Učiteljice razredne nastave Anamarija Radovanović i Diana Kunjašić iz Osnovne škole Ante Curać-Pinjac iz Žrnova provele su istraživanje među učiteljima velikih gradskih škola i malih otočkih škola i u svom radu prikazale dobivene rezultate.