prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
istraživanje
Zabavno ponavljanje sadržaja uz STEM radionice

Zabavno ponavljanje sadržaja uz STEM radionice

Zahvaljujući projektu „Razvoj mreže ATEM ambasadora“ učenici četvrtih razreda I. OŠ Varaždin imali su mogućnost ponoviti naučene nastavne sadržaje uz STEM radionice te naučeno primijeniti u praksi.

Istraživanje na školskoj razini – Fizika nekad i danas

Istraživanje na školskoj razini – Fizika nekad i danas

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima četvrtih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati maturante o važnosti fizike kao nastavnog predmeta u daljnjem obrazovanju te razvoju fizike kroz povijest.

Što o društvenim mrežama misle vukovarski gimnazijalci?

Što o društvenim mrežama misle vukovarski gimnazijalci?

Istraživanje su proveli učenici trećeg razreda Gimnazije Vukovar, koji osim što su osmislili, prikupili i obradili podatke, konstruirali su, proširili i restrukturirali vlastito znanje o korištenju društvenih mreža, te razvili istraživačke vještine jačajući vlastito razumijevanje procesa znanosti i znanstvenih spoznaja.

Istraživanje o budućim poslovima učenika

Istraživanje o budućim poslovima učenika

Psihologinja Martina Červar i pedagog (mentor) Alen Hasikić tijekom školske godine 2022./2023. proveli su istraživanje u sklopu programa Profesionalnog usmjeravanja učenika u Osnovnoj školi Joakima Rakovca iz Sv. Lovreča. Samo profesionalno usmjeravanja osnovnoškolaca sadrži skup poslova kojima se učenicima pružaju savjeti i podrška za potrebe njihove daljnje budućnosti, odnosno u ovom slučaju upisa u srednje škole.

Istraživanje na školskoj razini – Fizika nekad i danas

Rezultati istraživanja o umoru učitelja informatike u Republici Hrvatskoj

Istraživanje o umoru učitelja informatike u hrvatskom obrazovnom sustavu je provedeno u od 12. ožujka do 21. ožujka 2023. godine u suradnji s učiteljima informatike Republike Hrvatske koji su okupljeni unutar Facebook grupe učitelji INFORMATIKE. Istraživanje je osmislila i provela učiteljica informatike Josipa Novogradec iz Osnovne škole Medvedgrad Zagreb.

Anketa o glazbenim aktivnostima učenika

Anketa o glazbenim aktivnostima učenika

Učenici OŠ kraljice Jelene uključili su se u šk. god. 2022./2023. u projekt „Solinski ritam!“ u okviru CIMAJ programa, tj. programa Multimedije i jezika, koji provodi Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije.

Istraživačka aktivnost

Istraživačka aktivnost

Jedan od četiri koncepta nastavnog predmeta Priroda i društvo nazvan je Promjene i odnosi (u kurikulumu je označen oznakom B). Unutar ovog koncepta izabrali je ishod PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. Upravo se ovaj ishod učinio pogodnim za prvu samostalnu istraživačku aktivnost među ovogodišnjim prvašima u OŠ Tučepi.

Kako zavoljeti čitanje?

Kako zavoljeti čitanje?

Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.

Istraživanje na školskoj razini – Fizika nekad i danas

Istraživanje na školskoj razini – potonuće Titanika

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima drugih razreda. Cilj anketnog upitnika bio je ispitati razumijevanje usvojenih odgojno-obrazovnih ishoda (FIZ SŠ B.2.1. Primjenjuje zakone statike fluida, FIZ SŠ B.2.2. Primjenjuje zakone dinamike fluida) i njihovu primjenu na potonuće Titanika.

Projekti međupredmetne teme Održivi razvoj

Projekti međupredmetne teme Održivi razvoj

Održivi razvoj promovira se različitim nacionalnim i globalnim kampanjama u koje je primjereno uklopiti projektni rad učenika u okviru istoimene međupredmetne teme. Tijekom rujna obilježava se, primjerice, Europski tjedan održivog razvoja povodom kojeg su se u Osnovnoj školi Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin provele dvije zanimljive projektne aktivnosti s učenicima svih sedmih i prvih razreda.