Ove školske godine pokrenuli su projekt “Matematika u zdravoj prehrani” ne samo u Tehničkoj školi Ruđera Boškovića Vinkovci već i u Srednjoj školi Ilok.

Ove školske godine pokrenuli su projekt “Matematika u zdravoj prehrani” ne samo u Tehničkoj školi Ruđera Boškovića Vinkovci već i u Srednjoj školi Ilok.
Kristali koje su astronauti Apolla donijeli s Mjeseca ukazuju na to da je Zemljin satelit 40 milijuna godina stariji nego što su znanstvenici ranije mislili, rezultati su novog istraživanja.
Posljednjih godina, brz ekonomski, društveni, znanstveni i tehnološki razvoj promijenio je naš način života.
Razlog zbog kojeg je tako teško suzdržati se od zijevanja – osobito kada to radi netko u blizini pa se silom trudite ne ponoviti njegovu akciju – leži u području mozga koje je odgovorno za motoričke funkcije, pronašla je nova engleska studija.
U istraživanju su sudjelovala 323 učenika iz Obrtničko – industrijske škole Županja, Ekonomske škole Vukovar, Srednje škole Glina, Ekonomske škola Požega te Ekonomske i trgovačke škola Čakovec. Za ispitivanje se koristio anketni upitnik o ekološkoj osviještenosti i društvenoj odgovornosti.
Potaknuti financijskim previranjima, galopirajućom inflacijom, te propadanjem banaka u SAD-u, proveli su istraživanje kod učenika srednjih škola na temu financijske pismenosti.
Djeci je potrebno usmjeravanje odraslih kako bi zavoljela čitanje za koje je potrebno odvojiti vrijeme koje bi radije proveli u igri.
Način komunikacije važna je vještina kod učenika te treba je razvijati i unapređivati kroz osnovnoškolsko obrazovanje. Savjet mladih grada Rovinja izradio je brošuru „Tajne asertivne komunikacije“ u kojoj su predstavljena tri temeljna stila komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni.
Zahvaljujući projektu „Razvoj mreže ATEM ambasadora“ učenici četvrtih razreda I. OŠ Varaždin imali su mogućnost ponoviti naučene nastavne sadržaje uz STEM radionice te naučeno primijeniti u praksi.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima četvrtih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati maturante o važnosti fizike kao nastavnog predmeta u daljnjem obrazovanju te razvoju fizike kroz povijest.