Učenje na daljinu tijekom pandemije proširilo je učeničko zanimanje za digitalne tehnologije i osvijestilo ih kako se one sve mogu koristiti u procesu učenja.

Učenje na daljinu tijekom pandemije proširilo je učeničko zanimanje za digitalne tehnologije i osvijestilo ih kako se one sve mogu koristiti u procesu učenja.
Učiteljice Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3, Jagoda Čopac i Nives Petričević iz Osnovne škole Trstenik provele su istraživanje među učenicima i njihovim roditeljima o zadovoljstvu realiziranim aktivnostima i odgojno-obrazovnim ishodima u eTwinning projektu “Čakavica u srcu”. U ovom radu prikazani su dobiveni rezultati.
Nažalost, zbog naglog napretka i sve veće uporabe tehnologije, ubrzanog načina života i migracija stanovništva zavičajni govori pomalo nestaju ili padaju u zaborav. Potaknute time, učiteljice razredne nastave Jagoda Čopac iz Osnovne škole Trstenik iz Splita i Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3 provele su istraživanje među učiteljima splitskih i okolnih škola te učitelja otoka Korčule o stavovima zastupljenosti zavičajnoga govora (čakavštine) u suvremenoj nastavi od 1. do 4. razreda te u ovom radu prezentirale dobivene rezultate.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih i trećih razreda prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.
Cilj provođenja ankete bio je ispitati kakav oblik rada (demonstracijski pokusi, eksperimentalne vježbe ili računalne simulacije) učenicima najbolje odgovara za razumijevanje fizikalnih koncepata, pojava i procesa.
U svrhu evaluacije Erasmus projekta “Vseživljenske vešćine”, ali i ispitivanja učinka projekta na ciljanu skupinu članice projektnog tima mr. sc. Tamara Ređep i dr. sc. Tea Pavičić Zajec provele su istraživanje čiji je cilj bio odrediti stupanj ostvarenosti ciljeva projekta s obzirom na realizaciju projektnih aktivnosti. S ciljem ispitivanja učinka projekta i ostvarenosti zadanih ciljeva, napravljena je usporedba rezultata istraživanja provedenog nakon prve godine projekta (svibanj, 2020.) i nakon završne treće godine projekta (svibanj, 2022.).
Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu istražili su izvore buke u životnoj sredini. Cilj istraživačke nastave bio je potaknuti učenike na razumijevanje osjetljivosti na buku.
Nedavna studija utvrdila je kako psi nalikuju svojim vlasnicima, ali ne izgledom, nego osobnošću. Iznimno ugodna osoba najvjerojatnije ima psa koji je neagresivan, dok manje ljubazni ljudi imaju nesocijalizirane pse.
U Osnovnoj školi kraljice Jelene iz Solina provedeno je istraživanje o prehrambenim i sportskim navikama učenika škole. Istraživanje je provedeno kao jedna od projektnih aktivnosti školskog projekta Solin, grada sporta u školskoj godini 2021./2022. u suradnji s Centrom izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije. Odabrana su područja pravilne prehrane i sporta jer oba utječu na zdrave stilove života.
Učenici 4. b razreda Osnovne škole Lipik s razrednicom Snežanom Kosanović su od početka aktivni sudionici projekta “My Little Homeland”.
Učenici Osnovne škole Ljudevita Gaja, Nova Gradiška u petak, 18. ožujka 2022. godine, obilježili su Svjetski dan spavanja.