Filmovi, televizijski programi ili video igre s pozitivnim porukama pozitivno utječu na ponašanje, pokazalo je istraživanje koje su vodili znanstvenici s Iowa State University u nekoliko različitih država među kojima i u Hrvatskoj.
![Pozitivne poruke u filmovima potiču pozitivno ponašanje](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/06/shutterstock_84334774.jpg)
Filmovi, televizijski programi ili video igre s pozitivnim porukama pozitivno utječu na ponašanje, pokazalo je istraživanje koje su vodili znanstvenici s Iowa State University u nekoliko različitih država među kojima i u Hrvatskoj.
Provedba znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće komuniciranja” odvijala se od 1. travnja 2020. do 1. listopada 2021. godine, a sam je postupak ispitivanja trajao od 1. studenog 2020. do 1. lipnja 2021. godine. U istraživanju su sudjelovali nastavnici i učitelji iz strukovnih i tehničkih škola na državnoj razini unutar stručnih vijeća strojarstva i šest osnovnih škola.
Ljudi zadržavaju različite vrste sjećanja na različito vrijeme. Kratkoročna sjećanja traju od nekoliko sekundi do nekoliko sati, dok dugoročna sjećanja traju godinama.
Nova studija otkrila je da je već sam miris kave dovoljan za bolji rad mozga. U testiranjima koje su proveli znanstvenici sa Stevens Institute of Technology iz New Jerseyja, pokazalo se da su ljudi koji su testirani u sobi koja miriše na kavu bolje riješili testove jer im je mozak reagirao kao da su konzumirali kofein.
Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.
Prema informacijama objavljenim na portalu Earthtimes, samo trideset minuta dnevne šetnje šest dana u tjednu smanjuje rizik obolijevanja od srčanih bolesti i dijabetesa čak i bez ikakvih promjena u prehrani.
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET i ove godine provodi istraživanje o primjeni digitalne tehnologije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Svrha je istraživanja utvrditi promjene u iskustvima, stavovima i primjeni digitalne tehnologije tijekom nastave na daljinu kao i tijekom nastave u učionicama.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike provele su anketu među maturantima prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.
Nastava na daljinu tijekom školske godine 2020./2021. je po preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja organizirana u realnom vremenu po važećem rasporedu. S obzirom da su učenici pratili nastavu sjedeći od šest do sedam sunčanih sati ispred laptopa, računala ili mobilnih uređaja, autorica ih je odlučila motivirati na svakodnevno kretanje koje je svima dostupno, a to je hodanje.
Početkom drugog polugodišta u Osnovnoj školi Tučepi odlučili su iskoristiti učeničku prirodnu radoznalost i želju za otkrivanjem svijeta oko sebe kako bi učenici bolje razvili zanimanje za društvene pojave i odnose i kako bi bolje razumjeli svijet koji ih okružuje.