U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike provele su anketu među maturantima prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.
Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije
Nastava na daljinu tijekom školske godine 2020./2021. je po preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja organizirana u realnom vremenu po važećem rasporedu. S obzirom da su učenici pratili nastavu sjedeći od šest do sedam sunčanih sati ispred laptopa, računala ili mobilnih uređaja, autorica ih je odlučila motivirati na svakodnevno kretanje koje je svima dostupno, a to je hodanje.
Putovanje kroz vrijeme uz istraživački pristup
Početkom drugog polugodišta u Osnovnoj školi Tučepi odlučili su iskoristiti učeničku prirodnu radoznalost i želju za otkrivanjem svijeta oko sebe kako bi učenici bolje razvili zanimanje za društvene pojave i odnose i kako bi bolje razumjeli svijet koji ih okružuje.
Istražite i obojite vrijedna djela iz fonda Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu pridružila se međunarodnoj kampanji Color Our Collections u sklopu koje muzeji, knjižnice, arhivi i druge kulturne ustanove širom svijeta u prvome tjednu veljače pozivaju javnost da se upozna s njihovom digitaliziranom građom kroz zabavnu i opuštajuću aktivnost – bojenje.
Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika
Život suvremenog čovjeka postao je nezamisliv bez digitalne tehnologije. Biti pismen, danas znači imati razvijenu digitalnu kompetenciju. Digitalna kompetencija podrazumijeva upotrebu digitalnih tehnologija za razmjenu informacija, komunikaciju, učenje, rad u svim aspektima života. Razvoj digitalne kompetencije treba započeti u ranoj dobi uz pažljivi odabir vrste tehnologije.
Održan Informativni dan Europskog istraživačkog vijeća
Informativni dan Europskog istraživačkog vijeća (ERC) u svom je virtualnom izdanju 2. prosinca 2020. godine okupio gotovo 200 istraživača i znanstvenika iz Hrvatske i svijeta, zainteresiranih za mogućnosti koje nudi ta najuspješnija institucija za potporu vrhunskim istraživanjima u svijetu, istaknuli su organizatori Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Agencija za mobilnost i programe EU-a te Europsko istraživačko vijeće.
Materijali za radionice o govoru mržnje za srednjoškolce
Prema rezultatima istraživanja o govoru mržnje među mladima na internetu, objavljenima u prosincu 2019., čak 96 % mladih u posljednja 3 mjeseca vidjelo je da je netko nekome upućivao mrzilačke...
Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke
Obzirom na ovogodišnje provođenje Nastave na daljinu, učenici i učitelji 5.-8. razreda svoje su školske aktivnosti izvršavali isključivo u online okruženju. Navedeno iskustvo pokazalo je da sudionici nastavnog procesa nisu zatečeni na jednakoj razini digitalnih kompetencija, te su u periodu od ožujka svi sudionici nastavnog procesa, u izvanrednim okolnostima, pokušali što bolje odgovoriti na izazov trenutka.
Rezultati provedenog istraživanja – Povezanost digitalnih kompetencija STEM područja i engleskog jezika
Profesorica biologije, kemije i prirode Marijana Gudić i profesorica engleskog i njemačkog jezika Ružica Kandić u Osnovnoj školi kraljice Jelene u Solinu, provele su ispitivanje na temu „Povezanost digitalnih kompetencija STEM područja i engleskog jezika“ među učenicima sedmih razreda, pri čemu je sudjelovalo 107 ispitanika.
Istraživanje na školskoj razini o navikama čitanja učenika četvrtih i petih razreda
Učiteljica razredne nastave Anita Čupić i pedagoginja Sanja Matić provele su školsko istraživanje o navikama čitanja učenika četvrtih i petih razreda Osnovne škole kraljice Jelene.