prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
istraživanje
Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika

Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika

Život suvremenog čovjeka postao je nezamisliv bez digitalne tehnologije. Biti pismen, danas znači imati razvijenu digitalnu kompetenciju. Digitalna kompetencija podrazumijeva upotrebu digitalnih tehnologija za razmjenu informacija, komunikaciju, učenje, rad u svim aspektima života. Razvoj digitalne kompetencije treba započeti u ranoj dobi uz pažljivi odabir vrste tehnologije.

Održan Informativni dan Europskog istraživačkog vijeća

Održan Informativni dan Europskog istraživačkog vijeća

Informativni dan Europskog istraživačkog vijeća (ERC) u svom je virtualnom izdanju 2. prosinca 2020. godine okupio gotovo 200 istraživača i znanstvenika iz Hrvatske i svijeta, zainteresiranih za mogućnosti koje nudi ta najuspješnija institucija za potporu vrhunskim istraživanjima u svijetu, istaknuli su organizatori Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Agencija za mobilnost i programe EU-a te Europsko istraživačko vijeće.

Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke

Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke

Obzirom na ovogodišnje provođenje Nastave na daljinu, učenici i učitelji 5.-8. razreda svoje su školske aktivnosti izvršavali isključivo u online okruženju. Navedeno iskustvo pokazalo je da sudionici nastavnog procesa nisu zatečeni na jednakoj razini digitalnih kompetencija, te su u periodu od ožujka svi sudionici nastavnog procesa, u izvanrednim okolnostima, pokušali što bolje odgovoriti na izazov trenutka.

Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke

Istraživanje na školskoj razini: Anketa o online nastavi matematike

Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike.  Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.

Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke

Nastava povijesti na daljinu

Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.

Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ “Trsat” iz Rijeke

Projektnom metodom potičemo istraživačko učenje

Učenici polaznici fakultativne nastave iz engleskog jezika 1. a razreda opće gimnazije te maturanti svih četverogodišnjih usmjerenja Srednje škole Ban Josip Jelačić, postavili su si pitanje Zašto se u Americi slavi Halloween? te su podijeljeni u grupe istraživali povijest, tradiciju, običaje i hranu vezane uz taj dan.