U Gimnaziji Karlovac ove su se godine odlučili posvetiti problematici socijalnog inženjeringa.
Muzej lažnih vijesti pokrenuo kampanju ”Tipkovnica je jača od mača”
Muzej lažnih vijesti, mrežna stranica za borbu protiv fake newsa i za razvoj medijske pismenosti, u ponedjeljak je krenula s informativno-edukativnom kampanjom “Tipkovnica je jača od mača”, zamišljenom kao e-tečaj na Facebooku.
Središnja proslava devetog rođendana prve nacionalne kampanje „Čitaj mi“
U programu obilježavanja devetog rođendana prve nacionalne kampanje „Čitaj mi“ , uz roditelje i djecu sudjelovat će gradonačelnica, djelatnici gradskih ustanova, sportaši, glumci koji će kroz čitanje slikovnica istaknuti važnost čitanja djeci od najranije dobi. UNICEF će tom prilikom prisutnoj djeci darovati dječje knjige za akciju „Čitaj mi!“.
Obljetnica rođendana kampanje “Čitaj mi!”
Ovih je dana izrađen video povodom obilježavanja rođendana kampanje Čitaj mi! na kojem poznata spisateljica za djecu Željka Horvat Vukelja čita priču te se obraća roditeljima o važnosti čitanja naglas djeci od najranije dobi.