prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
komunikacija
Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa u školskom okruženju

Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa u školskom okruženju

Komunikacija kao jedan od najvažnijih segmenata našeg života  dodiruje svako  područje čineći temelj međuljudskih odnosa i glavni pokretač u građenju suradničkih i partnerskih odnosa. Ozračje u kojem vlada dobra komunikacija ispunjeno je osjećajem ugode i motivacije za učenje i rad, dok loša komunikacija  je uzrok  mnogih spoticanja u napredovanju.

Kako kvalitetno komunicirati s tinejdžerima

Kako kvalitetno komunicirati s tinejdžerima

Većina roditelja sa strahom reagira na ulazak djeteta u pubertet. Prisjećajući se naših mladenačkih godina, znamo da odgajanje adolescenata nije jednostavno i postavljamo si niz pitanja, primjerice što učiniti kad se uvučemo u još jednu svađu oko prijatelja, odjeće ili izlazaka?

Treniramo životne vještine

Treniramo životne vještine

Učenici OŠ Bakar već duži niz godina uključeni su u preventivni program „Trening životnih vještina“ koji je od samog početka odlično prihvaćen od strane učenika i djelatnika. To je program koji promiče zdravlje i osobni razvoj učenika, a provodi se u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije.

O tinejdžerima i roditeljima

O tinejdžerima i roditeljima

Uspostaviti odnos s tinejdžerom se ponekad čini kao nemoguća misija. Količina energije, vremena i strpljenja koju ulažemo u tu misiju bi se mogla usporediti s učenjem stranog jezika. U učenje ulažete mnogo vremena i truda, dugotrajno je,  ali se na kraju isplati i rezultat koji ste postigli čini vas iznimno ponosnima.

Koliko „lajkova“ vrijedimo?

Koliko „lajkova“ vrijedimo?

Samopoštovanje predstavlja procjenu i percepciju vlastite vrijednosti. Odražava koliko cijenimo sami sebe i uključuje niz vjerovanja o vlastitom izgledu, osobinama ili sposobnostima. No, što se događa kada se u procjenu osobne vrijednosti upletu društvene mreže? Što kad vlastiti izgled, kreativnost i postignuća procjenjujemo “lajkovima” na društvenim mrežama?