prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
konferencija
Peta europska konferencija o obrazovanju

Peta europska konferencija o obrazovanju

Europska konferencija o obrazovanju vodeće je godišnje događanje u kontekstu stvaranja europskog prostora obrazovanja koje će 1. prosinca 2022. godine okupiti ministre obrazovanja država članica, brojne predstavnike mladih za europske poslove, koordinatore EU-a za mlade, donositelje odluka, dionike, obrazovne stručnjake i novinare.

Završena 24. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC2022

Završena 24. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC2022

Plenarnim predavanjima Rachel Lowenstein (Mindshare) i Marka Westa (UNESCO) danas je u Šibeniku završena 24. po redu CARNET-ova konferencija za korisnike CUC2022 pod nazivom “Otvaranje u zatvorenom svijetu: postdigitalna znanost i obrazovanje”. Trodnevna konferencija okupila je više od 2000 sudionika, od kojih je 1500 fizički sudjelovalo na konferenciji, dok je njih 700 pratilo konferenciju putem online platforme.

Završena 24. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC2022

CUC2022: Što nam donose postdigitalna znanost i obrazovanje?

Koliko je obrazovni sustav otvoren i spreman za promjene? Razumijemo li generaciju Z i može li nam TikTok pomoći u podučavanju i (izvan)nastavnim aktivnostima? Kako je Wifi postao zamjena za žicu? Imamo li šanse u borbi protiv digitalne demencije i kako digitalna tehnologija može biti u službi zdravih navika?

Stručno-znanstvena konferencija “U potrazi za čitanjem”

Stručno-znanstvena konferencija “U potrazi za čitanjem”

Učiteljica Anita Čupić i pedagoginja Sanja Matić iz Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina sudjelovale su na stručno-znanstvenoj konferenciji “U potrazi za čitanjem”. Konferencija je održana u organizaciji Hrvatskog pedagoško-književnog zbora ogranka Splitsko-dalmatinske županije. Predstavile su rezultate školskog istraživanja o navikama čitanja učenika četvrtih i petih razreda škole.