Početkom svibnja u Karlovcu je po prvi put održana STEM konferencija čiji su predavači bili popularni znanstvenici, ali i nastavnici koji su predstavili primjere dobre STEM prakse u radu s učenicima. Kao primjer korelacije nastave fizike i geografije, profesorice Tanja Mihaljević i Margareta Kulaš iz Gimnazije Karlovac, predstavile su korelacijsku terensku nastavu koju provode već nekoliko godina s učenicima 1.razreda prirodoslovno-matematičkog smjera. Radi se o korelacijskom pristupu mjerenja protoka rijeke Korane.
Integrirani online Dan planeta Zemlje
Učenici 3.c, OŠ “Dobriša Cesarić”, Požega, sa svojom učiteljicom mr.sc. Lidijom Pecko, integrirali su sat razrednika, likovnu kulturu, hrvatski jezik, glazbenu kulturu i prirodu i društvo kroz nekoliko online dana. Tako su učenici pisali čestitku planeti, čitali pjesme o planeti, snimali svoje video čestitke, te slikali poruke za očuvanje planete, pjevali i svirali pjesme te iste snimali.
Korelacija informatike i geografije
Učenici šestoga razreda OŠ Sesvetska Sopnica već nekoliko posljednjih godina na nastavi informatike u cjelini Izrada prezentacija rade prezentacije povezane s aktualnom nastavom geografije.
Suradnički sat profesorice komputerske daktilografije i školske knjižničarke
U masi već postojećih ideja, razrađenih metoda i oblika rada, čini se možda suvišnim stremiti ka originalnosti. Ipak, korelacija sadržaja mi se učinila dovoljno inspirativna kao način rada, te me je motivirala da povežem u nastavi dva predmeta: kompjutorsku daktilografiju i hrvatski jezik.
S Markom Polom u Aziju
Nastavna cjelina ,,Azija“ na nastavi geografije u Osnovnoj školi Sesvetska Sopnica obrađivat će se prema putovanju Marka Pola. Države će se upoznavati redoslijedom prema trasi njegova putovanja, a pomoću citata iz njegove knjige “Milijun“ uspoređivati pojedine lokacije danas i u Polovo vrijeme. To će biti praćeno na nastavi povijesti i na izvannastavnim susretima u knjižnici. Prvi susret održan je u četvrtak, 14.11., u školskoj knjižnici s nazivom “Svečanost isplovljavanja”.