Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar pripala je izuzetna čast te je proglašen pobjednikom u kategoriji Obrazovanje.
![Dobitnici nagrada #BeCROactive](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_92569492.jpg)
Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar pripala je izuzetna čast te je proglašen pobjednikom u kategoriji Obrazovanje.
U prethodnom članku detaljno sam opisao neke od elemenata formativnog praćenja. Ovaj put želim osvježiti druge elemente koji su dio formativnog praćenja: povratna informacija, dokazi i pitanja za potporu učenju. Svaki će od njih biti ukratko opisan i podržan primjerima iz moje vlastite prakse.
Formativno praćenje razumijemo kao promijenjeni oblik poučavanja i učenja. Načela formativnog praćenja ne razlikuju se od predmeta do predmeta, ali dokazano djeluju u svim područjima poučavanja i učenja.
U tekstu su prikazane različite mogućnosti održavanja nastave, od rada u učionici do sportske dvorane. Pokazani su različiti suvremeni pristupi nastavi, s naglaskom na formativno praćenje.