U okviru Erasmus+ projekta “What’s STRONG with You?”, koji se provodi u Osnovnoj školi Popovac, školskoj knjižničarki Marijani Kuna te učiteljima Goranu Podunavcu i Željku Predojeviću pružila se prilika pratiti rad kolega u norveškoj školi Rothaugen skole u Bergenu te upoznati njihove metode rada. Navedena mobilnost traja je od 14. do 18. listopada 2024. godine.
Dani medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti održani su u razdoblju od 24. do 30. travnja, a Osnovnoj školi Jurja Dobrile Rovinj tim povodom su održane radionice i predavanja za učenike razredne i predmetne nastave s ciljem razvijanja kritičkog razmišljanja o objavljenim medijskim sadržajima na raznim platformama.
Poziv za prijavu na stručno usavršavanje “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje”
Seminar “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” provodi se u Hrvatskoj od 1999. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 2000 učitelja/ica sa svih obrazovnih razina. O njegovoj kvaliteti i svrsishodnosti govore mnogi učitelji/ce koji uspješno primjenjuju filozofiju projekta u svojoj nastavi, ali i veliki broj napisanih školskih udžbenika u kojima su prezentirane metode i tehnike projekta.
Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje u nastavi engleskog jezika
Primjena metoda iz seminara “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” u nastavi engleskog jezika.
Savjetovanje – Nacrt Kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje za osnovne škole
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je javno savjetovanje o Nacrtu kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje za osnovne škole.
Objava rezultata istraživanja: Osvještenost učenika o reciklažnom otpadu
Kurikulum međupredmetne teme održivi razvoj doveo je do određivanja tri domene: Povezanost, Djelovanje i Dobrobit, koje djeluju kao integrirana cjelina. Tri domene zajedno ispunjavaju ulogu temeljnih koncepata za uspješno i primjenjivo učenje i poučavanje o održivome razvoju u 21. stoljeću.
eTwinning projekt “Slatko padanje, strujanje, tonjenje, plivanje i lebdenje”
U projektu “Slatko padanje, strujanje, tonjenje, plivanje i lebdenje” koji je trajao od veljače do lipnja 2022. godine, sudjelovali su učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku i I. gimnazije Osijek, pod mentorstvom profesorica fizike: Mirte Lulić, Mirele Macelaru i Snježane Novaković.
Mudro čita(j)mo medijske sadržaje
Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.
Svjetski dan filozofije obilježen virtualnom debatom
Prva riječka hrvatska gimnazija i Srednja škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića su obilježile Svjetski dan filozofije održavanjem virtualne debate na tezu “Umjetna inteligencija je samo alat i nikad neće zavladati svijetom”.
Odluka o imenovanju Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnog predmeta Kritičko mišljenje
Na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje kurikularne reforme, ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs donio je Odluku o imenovanju Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje.