Učitelj informatike iz OŠ Popovac Goran Podunavac sudjelovao je na strukturiranom tečaju “Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking” u Dublinu od 24. do 29. ožujka 2025. godine.

Učitelj informatike iz OŠ Popovac Goran Podunavac sudjelovao je na strukturiranom tečaju “Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking” u Dublinu od 24. do 29. ožujka 2025. godine.
OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja se prijavila na javni Poziv za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih školi je odobrilo iznos od 1.800 eura za provedbu projekta: „Umjetnost u pokretu“.
U okviru Erasmus+ projekta “What’s STRONG with You?”, koji se provodi u Osnovnoj školi Popovac, školskoj knjižničarki Marijani Kuna te učiteljima Goranu Podunavcu i Željku Predojeviću pružila se prilika pratiti rad kolega u norveškoj školi Rothaugen skole u Bergenu te upoznati njihove metode rada. Navedena mobilnost traja je od 14. do 18. listopada 2024. godine.
Dani medijske pismenosti održani su u razdoblju od 24. do 30. travnja, a Osnovnoj školi Jurja Dobrile Rovinj tim povodom su održane radionice i predavanja za učenike razredne i predmetne nastave s ciljem razvijanja kritičkog razmišljanja o objavljenim medijskim sadržajima na raznim platformama.
Seminar “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” provodi se u Hrvatskoj od 1999. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 2000 učitelja/ica sa svih obrazovnih razina. O njegovoj kvaliteti i svrsishodnosti govore mnogi učitelji/ce koji uspješno primjenjuju filozofiju projekta u svojoj nastavi, ali i veliki broj napisanih školskih udžbenika u kojima su prezentirane metode i tehnike projekta.
Primjena metoda iz seminara “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” u nastavi engleskog jezika.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je javno savjetovanje o Nacrtu kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje za osnovne škole.
Kurikulum međupredmetne teme održivi razvoj doveo je do određivanja tri domene: Povezanost, Djelovanje i Dobrobit, koje djeluju kao integrirana cjelina. Tri domene zajedno ispunjavaju ulogu temeljnih koncepata za uspješno i primjenjivo učenje i poučavanje o održivome razvoju u 21. stoljeću.
U projektu “Slatko padanje, strujanje, tonjenje, plivanje i lebdenje” koji je trajao od veljače do lipnja 2022. godine, sudjelovali su učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku i I. gimnazije Osijek, pod mentorstvom profesorica fizike: Mirte Lulić, Mirele Macelaru i Snježane Novaković.
Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.