Bujske kartoline školski je projekt Osnovne škole Mate Balote Buje koji spaja tradiciju i suvremene tehnologije. Cilj projekta bio je približiti učenicima bogatu kulturnu baštinu Buja kroz kreativno izražavanje i digitalne alate.

Bujske kartoline školski je projekt Osnovne škole Mate Balote Buje koji spaja tradiciju i suvremene tehnologije. Cilj projekta bio je približiti učenicima bogatu kulturnu baštinu Buja kroz kreativno izražavanje i digitalne alate.
Proteklo polugodište u Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja bilo je obilježeno nizom radionica namijenjenih darovitim učenicima, a jedna od najposebnijih bila je radionica likovne kulture koju je vodila učiteljica Arijana Dobrila Barbaro s učenicima četvrtih razreda.
Među brojnim projektima, učenice Gimnazije Vukovar, Lara Grlić i Iva Bajac, predstavile su svoj inovativni rad pod nazivom Nova dimenzija kulturne baštine. Naziv projekta ukazuje na važnost povezivanja hrvatske kulturne baštine s modernim tehnologijama, čime se uspostavlja trajna veza između tradicije i inovacija.
Tehnička škola u Požegi od 8. do 12. travnja 2024. bila je domaćin dolazne Erasmus grupne mobilnosti učenika iz Kanepi Gümnaasium u Estoniji. Ove dvije škole surađivale su u dva Erasmus+ KA2 projekta školskog partnerstva: “TESLA” i “SKILLS” u razdoblju od 2019. do 2022. godine. Suradnja se nastavlja preko dva Erasmus+ KA122 projekta u prodručju odgoja i općeg obrazovanja.
Učenici OŠ „August Cesarec“ i ove su godine obilježili Dane hrvatskoga jezika.
Povodom otvorenog javnog savjetovanja o nacrtu novog Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara Ministarstvo kulture i medija organiziralo je u prostorima Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije Sveučilišta u Splitu prezentaciju nacrta novog Zakona koji se donosi nakon više od dva desetljeća te osigurava sveobuhvatnu reformu načina zaštite i upravljanja kulturnom baštinom.
Učenici 3. razreda smjera kuhar i konobar iz Srednje strukovne škole u Makarskoj posjetili su Malakološki muzej koji se nalazi u Franjevačkom samostanu, te je zaštićeni spomenik kulture.
Ovogodišnji međunarodni eTwinning projekt “Igrajmo se glagoljicom 3” nastavak je uspješnog projekta nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. Autorice projekta su Irena Bando, školska knjižničarka iz Osnovne škole Jagode Truhelke iz Osijeka i Anita Drenjančević, školska knjižničarka iz Osnovne škole Josipovac, dok im je međunarodna partnerica učiteljica Dragana Relić iz OŠ Petefi Šandora iz Novoga Sada.
Učenici i učitelji Osnovne škole Ivana Filipovića iz Osijeka sudjeluju u svom drugom ERASMUS+ projektu. U provom projektu tema su im bili geoparkovi, a sada istražuju kulturno naslijeđe. U projektu su uz učenike iz Hrvatske uključeni učenici u dobi od 9 do 12 godina starosti iz Litve, Rumunjske i Turske.
Projekt “Pišimo glagoljicom i učimo o hrvatskoj kulturnoj baštini” realiziran je uz potporu Središnjeg državnog ureda za Hrvate izvan Republike Hrvatske.