Pozivamo vas da nam se pridružite u ponedjeljak, 17. veljače 2025. godine, od 10 do 11:30 na prvom održavanju webinara “Etička pismenost u digitalnom dobu: Razumijevanje društvenih i etičkih izazova upotrebe umjetne inteligencije“.
![Webinar Etička pismenost u digitalnom dobu: Razumijevanje društvenih i etičkih izazova upotrebe umjetne inteligencije“](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2025/01/shutterstock_671157856-copy.jpg)
Pozivamo vas da nam se pridružite u ponedjeljak, 17. veljače 2025. godine, od 10 do 11:30 na prvom održavanju webinara “Etička pismenost u digitalnom dobu: Razumijevanje društvenih i etičkih izazova upotrebe umjetne inteligencije“.
U sklopu projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju – BrAIn” započinje ciklus radionica uživo.
Pozivamo vas da nam se pridružite u petak, 30. kolovoza 2024. godine, od 10 do 11:30 na prvom webinaru u nizu „Umjetna inteligencija – početak, razvoj i budući izazovi“.
Iako su predmetni kurikulumi u primjeni u osnovnim školama i gimnazijskim programima od 2019., stvarne promjene u školama odvijaju se daleko postupnije. I to je prirodan proces nakon nekoliko desetljeća ustaljenih praksi te činjenice da i sveučilišta još nisu iznjedrila generacije učitelja spremne za ovakav pristup poučavanju.
U sklopu CARNET-ovog projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju (BrAIn)“ razvijena su dva nova kurikuluma, oba pod nazivom Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene, jedan za izvannastavnu aktivnost za osnovne škole, a drugi za fakultativni predmet za srednje škole.
Pozivaju se svi zainteresirani odgojno obrazovni radnici škola da se prijave na javni poziv za sudjelovanje u aktivnostima projekta BrAIn.
Eksperimentalna primjena novih kurikuluma koji se razvijaju u sklopu CARNET-ovog projekta BrAIn provodit će se od sljedeće školske godine 2024./2025., a javni poziv školama bit će objavljen u travnju 2024. godine.
U prostorima Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu u petak, 23. veljače 2024. godine, održao se je državni stručni skup namijenjen nastavnicima strukovnih predmeta u sektoru Šumarstvo i obrada drva, podsektor Drvna tehnologija.
Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.
Učenik se i prije polaska u školu susreće s novcem. Tako su se prvaši u Osnovnoj školi Tučepi upoznali s kovanicama i novčanicama od 1 do 10 eura.