Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje okvirne godišnje izvedbene kurikulume (GIK) za nastavne predmete prema tjednima/mjesecima za nastavnu godinu 2021./2022.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje okvirne godišnje izvedbene kurikulume (GIK) za nastavne predmete prema tjednima/mjesecima za nastavnu godinu 2021./2022.
Na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje kurikularne reforme, ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs donio je Odluku o imenovanju Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje.
Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs raspisao je Javni natječaj za izbor kandidata za članove Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje okvirne godišnje izvedbene kurikulume (GIK) za nastavne predmete prema tjednima/mjesecima za nastavnu godinu 2021./2022.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja uputilo je u javno savjetovanje Kurikulume za nastavne predmete za srednje umjetničke škole.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja uputilo je u javno savjetovanje Nacrt Odluke o donošenju Nastavnog plana posebnih kurikuluma za srednju školu i ovim putem poziva zainteresiranu javnost da se uključi u savjetovanje.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja uputilo je u javno savjetovanje Nacrt Odluke o donošenju Nastavnih planova posebnih kurikuluma za osnovnu školu i ovim putem poziva zainteresiranu javnost da se uključi u savjetovanje.
Kompozicija književnog djela predstavlja način na koji je to djelo napisano. Vanjskom kompozicijom promatramo tekst i njegove vanjske činjenice, dok unutarnjom kompozicijom dijelimo tekst na pojedine dijelove ovisno o radnji. Upravo je unutarnja kompozicija ono na čemu treba raditi s učenicima kako bismo ih osposobili za što lakše proučavanje sadržaja nekog teksta.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje okvirne godišnje izvedbene kurikulume (GIK) za nastavne predmete prema tjednima/mjesecima za Nastavnu godinu 2020./2021.
Život suvremenog čovjeka postao je nezamisliv bez digitalne tehnologije. Biti pismen, danas znači imati razvijenu digitalnu kompetenciju. Digitalna kompetencija podrazumijeva upotrebu digitalnih tehnologija za razmjenu informacija, komunikaciju, učenje, rad u svim aspektima života. Razvoj digitalne kompetencije treba započeti u ranoj dobi uz pažljivi odabir vrste tehnologije.