Učenici Osnovne škole Hugo Badalić iz Slavonskog Broda i ove su se godine pridružili obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Radionica o prepoznavanju lažnih vijesti
U ponedjeljak 9 svibnja u 17.30 sati u Knjižnici Knežija u Zagrebu održat će se radionica pod nazivom “Lažne vijesti! Kako ih prepoznati?”
Ekonomija pažnje i lažne vijesti: Online predavanja danskih stručnjaka
U sklopu 5. Dana medijske pismenosti, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s Veleposlanstvom Kraljevine Danske organiziraju online događaj posvećen problemu dezinformacija, koji će se održati u četvrtak, 5. svibnja 2022. u 11 sati.
Muzej lažnih vijesti pokrenuo kampanju ”Tipkovnica je jača od mača”
Muzej lažnih vijesti, mrežna stranica za borbu protiv fake newsa i za razvoj medijske pismenosti, u ponedjeljak je krenula s informativno-edukativnom kampanjom “Tipkovnica je jača od mača”, zamišljenom kao e-tečaj na Facebooku.
Aktivnosti u eTwinning projektu “Click smart with dart”
U osnovnoj školi Hugo Badalić iz Slavonskog Broda već se godinama obilježava Dan sigurnijeg interneta. Već nekoliko godina uključuju se i u jedan eTwinning projekt s aktivnostima o sigurnoj uporabi interneta.
Dan sigurnijeg interneta
Pod sloganom “Zajedno za bolji internet” učenici sedmih razreda Osnovne škole “August Cesarec” iz Ivankova su u utorak, 8. veljače 2022. godine, sudjelovali su u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Vukovarski gimnazijalci sudjelovali na “IN EDU hackathonu medijske i informacijske pismenosti”
Centar za mir, nenasilje i ljudska prava-Osijek u subotu, 28. studenog 2020. godine, organizirao je “IN EDU hackathon medijske i informacijske pismenosti za učenike srednjih škola”. Hackathon se proveo u okviru IN EDU projekta pod nazivom “Inclusive communities through media literacy and critical thinking education” koji se financira koji se sredstvima Erasmus+ programa Europske Unije.
Medijska pismenost – Radionica Fake News
Današnja su djeca najviše izložena utjecaju medija i iz tog razloga, nužno je razvijati programe medijske edukacije i u školama i integrirati medijsko opismenjivanje u nastavne planove.