prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
lektira
Dramska igra u razredu – sudnica

Dramska igra u razredu – sudnica

Učenici 7. b razreda Osnovne škole braće Radića Pakrac izveli su na satu Hrvatskoga jezika dramsku igru sudnicu, a polazište za izvedbu bilo je lektirno djelo Vjenceslava Novaka Iz velegradskog podzemlja. U pripremi ih je usmjeravala nastavnica Maja Farkaš.

Stvaralačkom igrom do lutkarske predstave

Stvaralačkom igrom do lutkarske predstave

Kako bi sat lektire učinili zanimljivijim, a učenike aktivnije uključili u samu interpretaciju i razumijevanje svima poznate bajke za djecu Crvenkapice, učenici 1. c razreda I. OŠ Varaždin uz pomoć učiteljice Tee Pavičić Zajec samostalno su izradili lutke svima poznatih likova iz bajke.

Lektirna sudnica u 7. b

Lektirna sudnica u 7. b

Učenici 7. b razreda OŠ oca Petra Perice Makarska pročitali su lektirno djelo “Iz velegradskog podzemlja” autora Vjenceslava Novaka. Nakon toga organizirali su suđenje Miki 15. prosinca 2023.

Koko u Parizu na novi način

Koko u Parizu na novi način

Učenici 5. c razreda Osnovne škole oca Petra Perice Makarska su početkom prosinca s učiteljicom Goranom Babić obradili lektiru Koko u Parizu provodeći razne aktivnosti.

Lektira i memory kartice

Lektira i memory kartice

U četvrtak, 23. studenoga 2023., učenici 6. razreda Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Brela su nakon pročitanog književnog djela za cjelovito čitanje Trojica u Trnju autora Pavla Pavličića dobili zanimljiv lektirni zadatak – izraditi tzv. memory kartice.

Neobična lektira

Neobična lektira

Danas je učionica hrvatskog jezika postala pizzeria. Da lektira ne mora biti dosadna pokazali su učenici Osnovne škole Bilje.

Neobična lektira

Lektira na drugačiji način

Učenici šestih razreda Osnovne škole „August Cesarec“ iz Ivankova interpretirali su roman Šime Storića, Poljubit ću je uskoro, možda. Kako bi zainteresirala učenika da pročitaju djelo, nastavnica je osmislila kreativne zadatke kojima će učenici izraziti razumijevanje i doživljaj knjige.