Pored drugih učeničkih natjecanja koje CARNET podržava pomoću svoje platforme Loomen, ponosni smo dodati i Matematičku EDukativnu Olimpijadu (MEDO).
Na Loomenu održano natjecanje o Hrvatskom saboru
CARNET je pružio informatičku podršku kvizu o poznavanju Sabora na kojem je gimnazija Franje Petrića iz Zadra bila najuspješnija.
Upišite CARNET-ove e-tečajeve u novom Loomenu
Tečajevi koji su se provodili u projektu e-Škole II. faza opet su dostupni za pohađanje, samo u nešto drugačijem obliku i u novoj, nadograđenoj verziji Loomena.
Pridružite nam se na webinaru: Sve od A do L o Loomenu
CARNET poziva sve zainteresirane na interaktivni webinar posvećen najnovijim inovacijama u Moodle sustavu Loomen.
Loomen5 – izrada videozapisa uz pomoć umjetne Inteligencije
U svijetu u kojem stvarnost i digitalni svijet usklađeno koegzistiraju, alati za izradu videozapisa neizostavan su dio našeg isprepletenog stvarnog iskustva i virtualne stvarnosti.
Na natjecanju Dabar sudjelovao je rekordan broj natjecatelja
I ove godine, od 13. do 17. studenog 2023. održalo se natjecanje Dabar koje promiče razvoj računalnog razmišljanja od prvog razreda osnovne škole.
Upješno završen još jedan projekt u sklopu Erasmus+ programa
U sklopu programa Erasmus+ proveden je projekt “Korisnici u fokusu – Uspostava digitalnog mosta kroz učinkovitu komunikaciju i unaprjeđenje postojećih usluga” u kojem su sudjelovali zaposlenici CARNET-a.
CARNET priprema novi Loomen po mjeri korisnika
Iako su školski praznici sve bliže, a s njima i vrijeme odmora i manje aktivnosti na našem sustavu Loomen, u CARNET-u će se tada odvijati najveća nadogradnja našeg popularnog sustava još od njegova pokretanja.
Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje u Loomenu
Učenici sedmih razreda I. osnovne škole Varaždin u sklopu predmeta Informatika sudjelovali su u trotjednim aktivnostima samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanja unutar sustava za online učenje – Loomen.
Vježbamo Osnove informatike putem Loomen tečaja
Pripremajući učenike četverogodišnje strukovne škole i opće, jezične i klasične gimnazije za natjecanje iz Informatike/Računalstva, a za kategoriju Osnove informatike, autorice su uočile da učenici ovisno o svojim mogućnostima i sposobnostima problemskim zadatcima pristupaju na razne načine.