prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
matematika
Završila 11. Europska matematička olimpijada za djevojke

Završila 11. Europska matematička olimpijada za djevojke

Od 6. do 12. travnja je u Egeru održana 11. Europska matematička olimpijada za djevojke na kojoj su sudjelovale 222 natjecateljice iz ukupno 57 država. Iako je natjecanje prije svega namijenjeno učenicama europskih država na njemu sudjeluju i izvaneuropske države pa su tako i na ovom natjecanju sudjelovale i države izvan Europe.

Istražujemo imena i prezimena u RH

Istražujemo imena i prezimena u RH

Trenutno važeći kurikulum predmeta Matematika predviđa pet domena u koje su svrstani srodni matematički koncepti. Jedna od tih domena je Statistika i vjerojatnost koja je, napokon, dobila zasluženu pažnju tijekom procesa poučavanja. To je sasvim razumljivo osobito u današnjem vremenu kada nas u svakodnevnom životu, osobito u medijima, redovito „bombardiraju“ različitim tabelama i grafikonima koje bi svatko od nas „običnih građana“ trebao moći i znati pročitati i protumačiti bez potrebe da to drugi, koji ne moraju imati uvijek najbolje namjere, rade umjesto nas.

Uh, ta matematika!

Uh, ta matematika!

Uspjeh u ovome društvu velikim dijelom ovisi o sposobnostima stručne uporabe matematičkih radnji i vještina. Primjena matematike je svakodnevna počevši od računanja u ugostiteljskim objektima do štednje u bankama, od kupovine hrane do podizanja kredita.

Kako radi kalkulator

Kako radi kalkulator

Kalkulator je naprava za provođenje računskih operacija. Jednostavni kalkulatori koriste se kao matematičko pomagalo u školi ili za provjeravanje kućnih računa. Složenije kalkulatore koriste znanstvenici, inženjeri i računovođe jer oni mogu izvoditi veoma složene račune.

Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Jednostavan zadatak iz matematike omogućio je učenicima generaliziranje i proširivanje znanja matematike izvan učionice gdje su učenici dobili prilike kakve nemaju u radu u učioničkoj nastavi: samostalnost, sposobnost i kreativnost te primjenjivost na realni kontekst što je i svrha učenja u još uvijek živućoj sintagmi škole za život.