Postoje razne vrste igara no kakve god bile, one su spontane i slobodne. Igre su izazov i istraživanje. Impuls za igrom urođen je i predstavlja poticaj na cjelokupan razvoj tijekom životnoga vijeka.
Završena 15. Srednjoeuropska matematička olimpijada
U nedjelju 29. kolovoza u Zagrebu je završena 15. Srednjoeuropska matematička olimpijada. Na tom natjecanju sudjeluje 10 država Srednje Europe: Austrija, Češka, Hrvatska, Litva, Mađarska, Njemačka, Poljska, Slovačka, Slovenija i Švicarska.
Završena 25. Juniorska balkanska matematička olimpijada
Dana 5. srpnja završena je 25. Juniorska balkanska matematička olimpijada koja se održala na daljinu, a ove ju je godine organizirala Moldavija.
Preko stripa i karikature do ljubavi prema matematici
Učenici Osnovne škole Ivana Filipovića u Osijeku sudjelovali su u eTwinning projektu “Matematika kroz strip i karikaturu”.
Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu
Jednostavan zadatak iz matematike omogućio je učenicima generaliziranje i proširivanje znanja matematike izvan učionice gdje su učenici dobili prilike kakve nemaju u radu u učioničkoj nastavi: samostalnost, sposobnost i kreativnost te primjenjivost na realni kontekst što je i svrha učenja u još uvijek živućoj sintagmi škole za život.
Matematički ožujak u Osnovnoj školi “Antun Nemčić Gostovinski” Koprivnica
Učenici 5. b, 7. a, 7. b, 7. c i 7. d su tijekom proteklog tjedna, od 8. ožujka do 12. ožujka 20201. godine, obilježili Svjetski dan matematike.
Povežimo matematiku i ekologiju pomoću zadataka više kognitivne razine
Učenici 8. b razreda Osnovne škole Matija Gubec iz Čeminca su na satu matematike povezali matematiku i ekologiju izrađujući kućice za ptice, pod vodstvom učiteljice matematike i mentorice u Centru tehničke kulture Čeminac Jasmine Alilović.
Povodom Europskoga dana jezika – matematika na njemačkom jeziku
Europski dan jezika već se tradicionalno obilježava u Srednjoj poljoprivrednoj i tehničkoj školi u Opuzenu. Ove školske godine, nastavnica matematike Karla Mikulić i nastavnik njemačkoga jezika Josip Jelčić osmislili su zabavne radionice matematike na njemačkome jeziku.
Istraživanje na školskoj razini: Anketa o online nastavi matematike
Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike. Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.
Scenarij poučavanja iz matematike za 7. razred – Pridruživanje… svuda oko nas
Donosimo vam scenarij poučavanja Pridruživanje… svuda oko nas koji sadrži inovativne i kreativne aktivnosti iz matematike za 7. razred. Scenarij poučavanja obrađuje temu o linearnoj ovisnosti dviju veličina i učenici će praktičnim i istraživačkim aktivnostima naučiti koristiti i povezivati različite oblike zapisa ovisnosti dviju veličina.