Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike. Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.
Scenarij poučavanja iz matematike za 7. razred – Pridruživanje… svuda oko nas
Donosimo vam scenarij poučavanja Pridruživanje… svuda oko nas koji sadrži inovativne i kreativne aktivnosti iz matematike za 7. razred. Scenarij poučavanja obrađuje temu o linearnoj ovisnosti dviju veličina i učenici će praktičnim i istraživačkim aktivnostima naučiti koristiti i povezivati različite oblike zapisa ovisnosti dviju veličina.
Integrirani sat povijesti i matematike
Učenici 6. razreda Osnovne škole Matija Gubec iz Čeminca su na integriranom satu povijesti i matematike izrađivali podloške za čaše i ogrlice u skladu s tradicionalnim mađarskim simbolima i bojama.
Četiri ideje za provedbu aktivnosti iz matematike za 2. razred srednje škole
Donosimo vam scenarij poučavanja Nesavršenost zora u kojem se nalaze četiri prijedloga provedbe nastavnih aktivnosti koje kombiniraju suvremene metode poučavanja i primjenu digitalnih sadržaja i alata u nastavi.
Zbirka zadataka „Legendarni Harambašići“
Učenici Osnovne škole Augusta Harambašića iz Zagreba ovu su školsku godinu posvetili proučavanju legendi tijekom nastavne godine kroz sve nastavne predmete. Jedan je od rezultata ovoga projekta zbirka matematičkih zadataka „Legendarni Harambašići“, čija je promocija održana u školi u četvrtak, 13. lipnja 2019. godine.
Održane 10. Hrvatska matematička olimpijada i 3. Hrvatska juniorska matematička olimpijada
Na Matematičkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu su, tijekom mjeseca travnja, u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva i uz financiranje Ministarstva znanosti i obrazovanja, održane 10. Hrvatska matematička olimpijada i 3. Hrvatska juniorska matematička olimpijada, matematička natjecanja najviše razine u Republici Hrvatskoj, koja su ujedno izborna natjecanja za međunarodna matematička natjecanja.
Marin Getaldić, naš najveći matematičar
Dubrovnik je grad matematičara, što je i razumljivo jer su sve trgovačke svjetske sile uvelike bile sklone razvoju matematike. I prije Marina Getaldića Dubrovnik je dao poznate matematičare ali ih je on sve uvelike nadmašio. Rodio se 1568. godine u staroj obitelji koja se u dubrovačkim spisima spominje još od 940. godine.
Mathopia – matematičke subote OŠ Grabrik
Osnovna škola Grabrik iz Karlovca godinama potiče darovite učenike na raznim područjima da ostvare svoje potencijale kroz mnogo različitih aktivnosti. Jedan od oblika rada s njima su i subote na kojima se u manje formalnom okruženju obrađuju različite teme iz znanosti i kreativnosti. Tradiciji kreativnih i znanstveno-kreativnih subota prošle školske godine pridružile su se matematičke subote pod nazivom Mathopia. Četiri vrijedne učiteljice poklanjaju četiri svoje subote učenicima karlovačkih škola. Subote su osmišljene kao druženje zaljubljenika u matematiku.
Volonteri-edukatori splitske Zdravstvene škole na Marjanu
Na Marjanu je 27. svibnja 2017. godine obilježen Dan zaštite prirode i Međunarodni dan biološke raznolikosti u organizaciji Javne ustanove za upravljanje Park-šumom Marjan. Događanja su započela u 9 sati na Prvoj vidilici poučnom šetnjom za djecu i roditelje do Dječjeg grada (pored zoološkog vrta).
Završna konferencija projekta „Matematika između realnog i virtualnog“
Završna je konferencija projekta „Matematika između realnog i virtualnog“ održana 10. listopada 2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu. Glavni je cilj projekta bilo osuvremeniti pristup poučavanju matematike novim kurikulumom za fakultativnu nastavu i razviti kapacitete za njegovu provedbu. Projekt je trajao godinu dana, a realiziran je uz potporu Europske unije iz Europskog socijalnog fonda i Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala u ukupnom iznosu od 1 016 019 kuna. Projekt je inicirala zagrebačka XV. gimnazija, u suradnji s XII. gimnazijom iz Zagreba, gimnazijom Matije Antuna Reljkovića iz Vinkovaca i gimnazijom Josipa Slavenskog Čakovec.