Na portalu medijskapismenost.hr dostupno je za preuzimanje više od 60 obrazovnih materijala: priručnika, videolekcija i digitalnih kvizova i svi oni sadrže korisne informacije i potiču na kritičko razmišljanje o medijima i medijskim sadržajima.
![Materijali s aktivnostima za poticanje kritičkog razmišljanja učenika](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_739173964.jpg)
Na portalu medijskapismenost.hr dostupno je za preuzimanje više od 60 obrazovnih materijala: priručnika, videolekcija i digitalnih kvizova i svi oni sadrže korisne informacije i potiču na kritičko razmišljanje o medijima i medijskim sadržajima.
Dani medijske pismenosti u Osnvnoj školi Frana Frankovića u Rijeci, za učenike u posebnom razrednom odjelu obilježen je predavanjem i radionicom u kojoj su učenici imali zadatak da pomoću micro:bita izraze svoje emocije koje im bude mediji i medijski sadržaji. Na predavanju i radionici spoznali su i osvijestili različite emocije te načine kojima se na naše emocije utječe.
Ministarstvo kulture i medija u ožujku 2024. objavilo je priručnik “Primjena videoigara u nastavi – Smjernice za postizanje uspješnih ishoda učenja”, namijenjen odgojno-obrazovnim djelatnicima u osnovnim i srednjim školama.
U sklopu Erasmus+ i eTwinning projekta OŠ Župa dubrovačka “Better Together“ članovi Vijeća učenika su, zajedno s projektnim partnerima iz Francuske i Ukrajine obilježili četiri važna datuma posvećena temi sigurnosti na internetu.
U četvrtak, 15. veljače 2024. I. OŠ Varaždin provela je projektni dan na temu „Medijska pismenost“.
Dan sigurnijeg interneta, koji se obilježava svake godine drugog utorka u veljači, dobar je povod za posvećivanje barem jednog nastavnog sata ovoj važnoj temi.
Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
Nisu svi novinarski tekstovi i prilozi jednaki. Razlikuju se po duljini, po formi, po obliku. To je zato što ima više novinarskih vrsta, odnosno postoji više oblika novinarskog izražavanja.
Istraživanja pokazuju da danas većina djece posjeduje pametni telefon koji im već od rane dobi omogućuje pristup internetu. Mnoga djeca većinu vremena na pametnim telefonima igraju igre ili se dopisuju sa svojim vršnjacima, često unutar različitih grupa u aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera i slično.
Na webinaru “Stvaranje sigurnog i zdravog digitalnog okruženja za djecu: postavljanje pravila i granica“, održanom 3. svibnja 2023. u sklopu 6. Dana medijske pismenosti, članice tima projekta “Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece – D.E.C.I.D.E.” predstavile su preporuke i smjernice za korištenje digitalnih uređaja i medija kod djece.