Koliko vremena dnevno trošimo na medije? Biramo li sami sadržaj koji gledamo ili se jednostavno prepuštamo onome što se nudi? Bojimo li se da netko ne sazna kakve su naše medijske navike?
Tri igre istraživanja emocija za najmlađe
Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.
Što je kritička pismenost i kako je razvijati kod djece
Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora.
Vrste influencera s obzirom na sadržaj koji objavljuju
S obzirom na sadržaj koji objavljuju, razlikujemo brojne vrste influencera. Među najpopularnijima mogu se izdvojiti travel influenceri koji svoje pratitelje upoznaju s različitim državama, kulturama i običajima; gameri koji igraju videoigre i svojim pratiteljima daju korisne savjete i trikove kako što uspješnije proći kroz određene videoigre; modni influenceri kojima su odjeća, obuća i modni dodaci ključni sadržaji koje objavljuju na svojim profilima.
Besplatna CinEd edukacija za obrazovanje o filmu i kroz film
Udruga Bacači sjenki poziva sve zainteresirane učitelje, profesore, filmske edukatore i profesionalce, kulturne radnike, roditelje na uvodnu edukaciju CinEd metodologije predavanja o filmu i kroz film.
Fake projekt – medijska pismenost i dezinformacije u eTwinningu
Fake projekt – medijska pismenost i dezinformacije u eTwinningu je projekt u kojemu je sudjelovalo sedam osnovnih i srednjih škola, a bavio se razvijanjem medijske pismenosti sudionika i dezinformacijama.
Aktivnosti za istraživanje medija i emocija s djecom od 6 do 12 godina
U suradnji s Veleposlanstvom Finske, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u sklopu 4. Dana medijske pismenosti preveli su i prilagodili finske materijale za razvoj medijske i emocionalne pismenosti djece i mladih “Mediji i emocije”.
Edukativna brošura “Veliki podaci i podatkovna ekonomija”
Stalni razvoj digitalne tehnologije koja je postala neodvojivi dio našeg svakodnevnog života iziskuje i stalno razvijanje vještina medijske pismenosti, da bismo znali kako se kritički i odgovorno koristiti digitalnim platformama i aplikacijama.
Popularizacija znanosti u strukovnim školama
Usprkos brojnim izazovima u Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića, Festival znanosti na temu “Kultura znanosti” nije izostao ni ove godine. Organizator događaja je Sveučilište u Splitu i Organizacijski odbor Festivala znanosti.
Postavite pravila: kada, koliko dugo i kakve sadržaje djeca mogu pratiti u medijima
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.