Tko su mikro, makro i meganinfluenceri saznajte iz poglavlja o vrstama influencera s obzirom na broj pratitelja iz radnog priručnika za nastavnike i roditelje učenika osnovnih i srednjih škola “Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih”.
![Razlike između mikro, makro i megainfluencera](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_1407602858.jpg)
Tko su mikro, makro i meganinfluenceri saznajte iz poglavlja o vrstama influencera s obzirom na broj pratitelja iz radnog priručnika za nastavnike i roditelje učenika osnovnih i srednjih škola “Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih”.
Portal Filmska pismenost je središnje informativno mjesto o filmskom obrazovanju i filmskoj pismenosti, a namijenjen je učiteljima i profesorima, kao i svima onima koji se bave obrazovanjem djece i mladih. Cilj je potaknuti ih da aktivno traže znanja i informacije o filmu i načinima na koji mogu pozitivno utjecati na umjetnički razvoj djece i mladih.
Od samih početaka filmske umjetnosti film je usko vezan uz kino. Kinodvorane opremljene projektorima, kao i putujući kinoprikazivači u mjestima koja nisu imala kina, publici su donosili najnovije filmske naslove. Projekcije, a zatim i uživanje u filmu i danas povezujemo s velikim platnima na kojima su filmovi prikazivani.
Multimedijske računalne igre danas predstavljaju jedan od najčešćih oblika digitalne zabave, a posebno su popularne one s više igrača (multiplayer games), koji igraju zajedno ili u timovima na mreži te pritom komuniciraju.
Kreiranje lažnih profila i lažno predstavljanje jedan je od oblika elektroničkog nasilja. Podrazumijeva otvaranje profila na društvenim mrežama s lažnim identitetom s ciljem obmane drugih korisnika.
Učitelji razredne nastave, učitelji Hrvatskoga jezika te knjižničari u osnovnim školama mogu se prijaviti za sudjelovanje u Školi medijske pismenosti koju organizira Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu uz potporu Agencije za elektroničke medije.
“Jedan od najvažnijih ciljeva adolescencije je izgradnja što je moguće jasnije slike o tome tko smo, kakvi smo, koje su naše vrijednosti i kakva osoba želimo biti. Slika o sebi je skup ideja, osjećaja i misli o samome sebi, odnosno doživljaj sebe i vlastitog funkcioniranja na raznim životnim područjima”, keže izv. prof. dr.sc. Josipa Mihić, pročelnica Odsjeka za poremećaje u ponašanju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, u videolekciji “Slika o sebi“.
Kada se razmišlja o aplikacijama za djecu, vjerojatno na pamet prvo padnu zabavne ili edukativne igre. Uz to je ipak dobro znati i da određene aplikacije mogu na različite načine pomoći da se podrži zdrav razvoj djeteta, kao i učenje, komunikaciju i povezanost u obitelji.
U sklopu Erasmus+ projekta „KA1 GREEN SKILL AND INNOVATION FOR INCLUSIVE GROWTH“ Josip Vincetić, učitelj hrvatskog i njemačkog jezika u Osnovnoj školi Pantovčak, sudjelovao je na tečaju “Media Education + Videomaking at school” u Soveratu.
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je kroz svoj projekt “Djeca medija” izdalo slikovnicu “Nestvarni skokovi” autora Ivora Kruljca i ilustratorice Nine Alvir.