prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
medijska pismenost
Influencer ≠ uzor: prijedlog radionice i dodatnih aktivnosti za učenike

Influencer ≠ uzor: prijedlog radionice i dodatnih aktivnosti za učenike

“Influenceri i mi” tema je filmskog natječaja za djecu i mlade koji se održava u sklopu 5. Dana medijske pismenosti. Nastavnici koji žele svoje učenike potaknuti na sudjelovanje u ovom natječaju, ali i svi oni koji neovisno o tome žele u učionici posvetiti pažnju ovoj aktualnoj i važnoj temi, mogu provesti radionicu o influencerima i uzorima iz naših edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.

Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako ima mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji se predstavljaju u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.

Priručnik za prilagodbu filmova za osobe s oštećenjima vida i sluha

Priručnik za prilagodbu filmova za osobe s oštećenjima vida i sluha

U sklopu projekta Filmom do senzibilizacije, Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator objavila je online Priručnik za prilagodbu audiovizualnog sadržaja, namijenjen prvenstveno filmskim dužinama u osnovnim i srednjim školama, ali i svim drugim mladim i odraslim autorima koji žele svoje filmove učiniti dostupnima osobama s oštećenjima vida i sluha.

Mladi i mediji – Rezultati ankete

Mladi i mediji – Rezultati ankete

Mladi u Hrvatskoj prepoznaju važnost medijskog obrazovanja i žele više sadržaja vezanih uz medijsku pismenost u školi. Najviše ih zanima kako prepoznati lažne vijesti i dezinformacije te kako korištenje društvenih mreža utječe na mentalno zdravlje.

Djeca kao influenceri

Djeca kao influenceri

Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se i maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Kako bi se djecu zaštitilo od izrazito ambicioznih roditelja i spriječilo iskorištavanje djece, neke države već su donijele ili planiraju donijeti zakon koji će onemogućiti roditeljima ostvarivanje zarade iskorištavanjem vlastite djece.

Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.