prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
medijska pismenost
Priručnik za prilagodbu filmova za osobe s oštećenjima vida i sluha

Priručnik za prilagodbu filmova za osobe s oštećenjima vida i sluha

U sklopu projekta Filmom do senzibilizacije, Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator objavila je online Priručnik za prilagodbu audiovizualnog sadržaja, namijenjen prvenstveno filmskim dužinama u osnovnim i srednjim školama, ali i svim drugim mladim i odraslim autorima koji žele svoje filmove učiniti dostupnima osobama s oštećenjima vida i sluha.

Mladi i mediji – Rezultati ankete

Mladi i mediji – Rezultati ankete

Mladi u Hrvatskoj prepoznaju važnost medijskog obrazovanja i žele više sadržaja vezanih uz medijsku pismenost u školi. Najviše ih zanima kako prepoznati lažne vijesti i dezinformacije te kako korištenje društvenih mreža utječe na mentalno zdravlje.

Djeca kao influenceri

Djeca kao influenceri

Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se i maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Kako bi se djecu zaštitilo od izrazito ambicioznih roditelja i spriječilo iskorištavanje djece, neke države već su donijele ili planiraju donijeti zakon koji će onemogućiti roditeljima ostvarivanje zarade iskorištavanjem vlastite djece.

Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.

Prvi broj e-časopisa “Pet koraka do istine”

Prvi broj e-časopisa “Pet koraka do istine”

Učenici Osnovne škole Popovac sa školama partnerima iz Hrvatske i Srbije sudjelovali su u eTwinningovom projektu “Pet koraka do istine 2022.” Projektom se, osim poticanja i promicanja sigurnije i odgovornije uporabe tehnologije i stavljanja naglaska na medijsku pismenost, omogućuje razvoj kompetencija 21. stoljeća. Prema široko prihvaćenoj definiciji medijska pismenost “uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih poruka u različitim oblicima.”