prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
mentalno zdravlje
Holistički pristup razvoju učenika

Holistički pristup razvoju učenika

U okviru Erasmus+ projekta “What’s STRONG with You?”, koji se provodi u Osnovnoj školi Popovac, školskoj knjižničarki Marijani Kuna te učiteljima Goranu Podunavcu i Željku Predojeviću pružila se prilika pratiti rad kolega u norveškoj školi Rothaugen skole u Bergenu te upoznati njihove metode rada. Navedena mobilnost traja je od 14. do 18. listopada 2024. godine.

Dobrobit učenika – ideja koja pokreće

Dobrobit učenika – ideja koja pokreće

Posljednjih nekoliko godina obrazovanje je doživjelo mnoštvo promjena kao rezultat prilagodbe novom vremenu i novim generacijama. Ideje za raznovrsne aktivnosti koje su se školske godine 2023./2024. provodile u Prirodoslovnoj školi Split potekle su iz rezultata sastanaka stručne službe i nastavnika o izazovima pred kojima se nalaze srednjoškolci.

Holistički pristup razvoju učenika

Panel rasprava: Digitalni mediji i mentalno zdravlje

U Osnovnoj školi braće Radića Pakrac, u četvrtak, 18. travnja 2024., na satu razrednika u 7. a organizirana je panel rasprava na temu: Digitalni mediji i mentalno zdravlje. Gošće panel rasprave bile su školska pedagoginja Željka Maic, školska psihologinja Nataša Major te gospođa Jelena Ivanović, majka učenice iz razreda.

Mentalna higijena baranjskih učenika

Mentalna higijena baranjskih učenika

Učenici predmetne nastave Područne škole Kneževo sudjelovali su tijekom školske godine 2023./2024. u eTwinningovom projektu “Well-being @ school”. Tijekom projektnih aktivnosti promišljali su o svojem mentalnom zdravlju i zadovoljstvu te se upoznali s raznim vještinama jačanja vlastitog mentalnog zdravlja i brige o mentalnoj higijeni.

Integracija mentalnog zdravlja u nastavu matematike

Integracija mentalnog zdravlja u nastavu matematike

Integracija mentalnog zdravlja u nastavi proces potiče školski napredak i brigu o dobrobiti učenika. Kreativno uključivanje tema mentalnog zdravlja potiče dublje razumijevanje i empatiju među učenicima. Ova integracija također smanjuje stigmu i promiče podržavajuću atmosferu u učionici.