prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Mjesec hrvatskoga jezika
Mjesec hrvatskoga jezika

Mjesec hrvatskoga jezika

Učiteljice hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi August Šenoa provele su dvotjedni projekt u kojem su sa svojim učenicima petih i osmih razreda obilježile Mjesec hrvatskoga jezika.

Mjesec hrvatskog jezika: od 21. veljače do 17. ožujka

Mjesec hrvatskog jezika: od 21. veljače do 17. ožujka

Pred nama je Mjesec hrvatskoga jezika, prestižna obrazovna i kulturna manifestacija koja se obilježava već 10 godina. Riječ je o manifestaciji koju uokviruju Međunarodni dan materinskoga jezika (koji je proglasio UNESCO 1999. godine), 21. veljače, i dan objave znamenite Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika iz 1967. godine, 17. ožujka.

Mjesec hrvatskog jezika

Mjesec hrvatskog jezika

Učiteljica hrvatskog jezika Melita Podgajski i učiteljica likovne kulture Karla Horvat su na inicijativu knjižničarke Suzane Pracaić osmislile aktivnosti kojima bi obilježili Mjesec hrvatskoga jezika, a kojima bi se priključili u eTwinning projekt “Igrajmo se glagoljicom!”. Nastali likovni radovi su prava umjetnička djela koja se mogu vidjeti u izložbi izrađenoj u Emaze aplikaciji.

Mjesec hrvatskoga jezika u Tehničkoj školi Virovitica

Mjesec hrvatskoga jezika u Tehničkoj školi Virovitica

Aktivnosti su započeli učenici 1. D razreda koji su povodom Dana hrvatske glagoljice i glagoljaštva pisali glagoljicom i rješavali natjecateljski kviz na stranicima Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Učenici 1. M razreda učili su krasnosloviti tekst Bašćanske ploče.

Progovorimo bengalski i manipurski

Progovorimo bengalski i manipurski

Međunarodni dan materinskoga jezika i Mjesec hrvatskoga jezika povod su pokretanju međunarodnog projekta “Govori materinskim jezikom” u kojem sudjeluju učenici i nastavnici iz Hrvatske i Bangladeša. Projektna ideja pokazala se izvrsnom za istraživačko učenje, učenje djelovanjem i učenje temeljenom na iskustvu, ali i za ovladavanje ključnim kompetencijama važnim za život u 21. stoljeću.