prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
motivacija
Rezultati istraživanja: Motivacija darovitih učenika

Rezultati istraživanja: Motivacija darovitih učenika

U sklopu rada Centra izvrsnosti provedeno je istraživanje o motivaciji darovitih učenika. Motivacija za ovo istraživanje je bila kako bolje prepoznati potrebe i želje darovitih učenika te ih što bolje ukomponirati u redoviti obrazovni sustav. Istraživanje daje jako zanimljive rezultate ne samo o motiviranosti za učenje nego i o emocijama koje prolaze učenici uspoređujući se s drugim učenicima. Istraživanje su provele Marijana Gudić i Marijana Bandić Buljan, dugogodišnje suradnice Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije.

Projekt “Literary Knolling Project”

Projekt “Literary Knolling Project”

Učenici 4. i 6. razreda Osnovne škole Bukovac iz Zagreba su sudjelovali u eTwinning projektu “Literary Knolling Project” tijekom šk. god. 2023./2024. u kojem su surađujući s vršnjacima iz Portugala, Češke, Slovačke i Italije razvijali svoje čitalačke vještine na materinjem i engleskom jeziku.

Ah, to stvaralačko pisanje

Ah, to stvaralačko pisanje

Rad s učenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole pruža neizmjerne mogućnosti u poticanju i razvijanju stvaralačkog pisanja. Sastavni dio nastave pisanoga izražavanja je stvaralačko pisanje. Za učenike je pisanje stresna aktivnost pa je cilj ovoga članka prikazati različite motivacijske postupke koji će u učenicima pobuditi unutarnju motivaciju za pisanjem. Pored motivacije za pisanje potrebno je učenike poučiti vještini te strategijama pisanja, usmjeravati ih i voditi kroz njihov razvoj pisanoga izražavanja. Tijekom čitanja i pregledavanja sastavaka uočeno je da su rečenice jednostavne, vrlo često sastavljene samo od imenice i glagola te da vrlo rijetko koriste pridjeve. Dio učenika piše sastavke bez vidljive sadržajne smislenosti i strukturne povezanosti.

Rezultati istraživanja: Motivacija darovitih učenika

Intrinzična motivacija

Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.

Erasmus mobilnost u Malagu

Erasmus mobilnost u Malagu

Učiteljica Hrvatskoga jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić iz Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Brela boravila je na tečaju “Motivation up for enhancing creativity and critical thinking” u Malagi. Tečaj je trajao od 31.listopada do 4. studenog 2022. godine.

Kako motivirati nemotivirane učenike

Kako motivirati nemotivirane učenike

Što je motivacija? Motivacija je izravni ili neizravni poticaj ponašanja, govora ili razmišljanja. Upravo je motivacija jedna od najvećih briga današnjih nastavnika koja potiče gotovo svakodnevna pitanja: „Kako motivirati učenike na učenje?“ ili „Kako ih zainteresirati za gradivo i školu?“. U izobilju tehnoloških uređaja, pametnih telefona, različitih društvenih mreža i informacija koje su danas učenicima dostupne bilo gdje i u bilo koje vrijeme, poticanje motivacije postao je veliki izazov za nastavnike.

Motiviran učenik, uspješan učenik

Motiviran učenik, uspješan učenik

Učiteljica u produženom boravku u Osnovne škole Otona Ivekovića, Zagreb učenike drugog razreda motivirala je za recepciju pjesme Gitara jesenjeg vjetra, Grigora Viteza metodom obrnute učionice.