Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET i ove godine provodi istraživanje o primjeni digitalne tehnologije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Svrha je istraživanja utvrditi promjene u iskustvima, stavovima i primjeni digitalne tehnologije tijekom nastave na daljinu kao i tijekom nastave u učionicama.
Što učenici Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek misle o nastavi TZK-e na daljinu?
Nastava na daljinu predstavlja oblik učenja i poučavanja u kojem se ne ostvaruje fizička prisutnost učenika i učitelja, već se proces učenja i poučavanja odvija u virtualnom okruženju uz podršku digitalnih tehnologija.
Anketa o iskustvima nastavnika i učenika tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu
Nastavni proces današnjice, osuvremenjen Kurikularnom reformom 2019. godine, ubrzanim uvođenjem nastave na daljinu doveo je do sveopće potrebe za digitalnom pismenošću. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti.
Učenici 2. b razreda Srednje škole Ban Josip Jelačić sudjelovali u projektu “Sliding Through Christmas Holidays”
U Srednjoj školi Ban Josip Jelačić u Zaprešiću odlučili su božićne i novogodišnje blagdane 2020. godine obilježiti virtualno. Tijekom nastave na daljinu, spojili su redovnu nastavu iz engleskog jezika, fakultativnu nastavu i rad Sekcije za poticanje višejezičnosti.
“Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”
U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja organizirano je događanje pod nazivom “Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”
Istraživanje o provedbi i učincima nastave na daljinu u Srednjoj školi Bedekovčina
Istraživanjem je načinjena detaljna analiza o provedbi i stavovima nastavnika strukovnih predmeta o učincima tromjesečne nastave na daljinu, od sredine ožujka do sredine lipnja školske godine 2019./2020. u Graditeljskom učilištu Srednje škole Bedekovčina. koja će omogućiti da se u slučaju ponovne potrebe uvođenja nastave na daljinu nastava učini što kvalitetnijom, na dobrobit učenika.
Analiza i zaključci istraživanja za Međužupanijski stručni skup za voditelje ŽSV-a Dalmacije
Sve veći trend učenja na daljinu nije posljedica samo razvoja tehnologije, već i promjena društvene i ekonomske prirode suvremenoga društva. Razvoj obrazovnih tehnologija omogućio je lakše komuniciranje između učenika i nastavnika i otvorilo brojne mogućnosti za jednostavnije i lakše izvođenje nastave na daljinu.
Pilot projekt e-Škole i Nastava na daljinu
Vremensko razdoblje od rujna 2016. godine do kolovoza 2018. godine obilježeno je nizom edukacija ciljano i svrhovito pripremljenih i organiziranih za odgojno-obrazovne i administrativne djelatnike iz 151 škole uključene u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.
Rezultati upitnika za ravnatelje škola o provođenju nastave na daljinu od ožujka do lipnja 2020.
Upitnik za ravnatelje o uspješnosti nastave na daljinu provelo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja nakon završetka nastavne godine, krajem lipnja i početkom srpnja 2020. Na upitnik je odgovorilo 1106 škola što je oko 85 % svih škola.
Školski knjižničari BPŽ u nastavi na daljinu
16. ožujka započela je nastava u novom obliku, izvan škole i učionice, nastava na daljinu. Svi smo se našli u neočekivanoj situaciji, pomalo nespremni i zbunjeni. Procesa prilagodbe i obuke za ovaj oblik nastave gotovo nije ni bilo. Iako se kroz razne edukacije posljednjih godina intenzivno radi na usavršavanju digitalnih vještina i korištenju raznih IKT alata, same digitalne vještine nisu dovoljne za provedbu procesa nastave na daljinu.