prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava na daljinu
Anketa o iskustvima nastavnika i učenika  tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu

Anketa o iskustvima nastavnika i učenika tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu

Nastavni proces današnjice, osuvremenjen Kurikularnom reformom 2019. godine, ubrzanim uvođenjem nastave na daljinu doveo je do sveopće potrebe za digitalnom pismenošću. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti.

“Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”

Istraživanje o provedbi i učincima nastave na daljinu u Srednjoj školi Bedekovčina

Istraživanjem je načinjena detaljna analiza o provedbi i stavovima nastavnika strukovnih predmeta o učincima tromjesečne nastave na daljinu, od sredine ožujka do sredine lipnja školske godine 2019./2020. u Graditeljskom učilištu Srednje škole Bedekovčina.  koja će omogućiti da se u slučaju ponovne potrebe uvođenja nastave na daljinu nastava učini što kvalitetnijom, na dobrobit učenika.

“Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”

Pilot projekt e-Škole i Nastava na daljinu

Vremensko razdoblje od rujna 2016. godine do kolovoza 2018. godine obilježeno je nizom edukacija ciljano i svrhovito pripremljenih i organiziranih za odgojno-obrazovne i administrativne djelatnike iz 151 škole uključene u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

“Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”

Školski knjižničari BPŽ u nastavi na daljinu

16. ožujka započela je nastava u novom obliku, izvan škole i učionice, nastava na daljinu. Svi smo se našli u neočekivanoj situaciji, pomalo nespremni i zbunjeni. Procesa prilagodbe i obuke za ovaj oblik nastave gotovo nije ni bilo. Iako se kroz razne edukacije posljednjih godina intenzivno radi na usavršavanju digitalnih vještina i korištenju raznih IKT alata, same digitalne vještine nisu dovoljne za provedbu procesa nastave na daljinu.