prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava na daljinu
Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Učenici Osnovne škole Rikard Katalinić Jeretov iz Opatije tijekom nastave na daljinu interpretirali su pjesmu Ratka Zvrka, Majka, povodom Majčina dana 12. svibnja 2020. godine. Budući da se Majčin dan obilježava u drugoj nedjelji mjeseca svibnja, učenici su u ponedjeljak, 13. svibnja 2020.  godine, dobili kratko obrazloženje zašto će toga dana interpretirati pjesmu Majka.

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Istraživanje o primjeni IKT alata u nastavi na daljinu

U Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića, s jedne strane u tijeku provedba projekta “Primjena IKT alata u tradicionalnoj nastavi i nastavi na daljinu”, a s druge strane zbog epidemiološke situacije u cijeloj RH, nastavnici su počeli raditi na nastavu na daljinu u virtualnim učionicama. Nastavnici je to bio glavni je razlog za istraživanje napretka nastave na daljinu u školi.

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Nastava na daljinu: Ponavljanje jezičnoga gradiva 5. razreda

Učenici 5. razreda Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju u nastavi na daljinu ponovili su jezične sadržaje 5. razreda. Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:

OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta.

OŠ HJ A.5.4. Učenik piše tekstove trodijelne strukture u skladu s temom.

OŠ HJ A.5.5.Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima.

 

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Nastava na daljinu iz geografije u Gimnaziji Vukovar

Količina informacija i digitalnih alata na internetu, ključ su za povezivanje učenika i nastave geografije u ovom neočekivanom, a za sve zahtjevnom razdoblju. Geografija je predmet koji učenici žive u svakodnevnom životu, a ne samo kada putuju ili sjede u školi ispred karte.

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Pokretanjem nastave na daljinu pred učiteljicom likovne kulture u Osnovne škole Marija Bistrica postavio se izazov kako nastavni proces olakšati tako da ga mogu pratiti i oni učenici koji nisu vješti u primjeni digitalnih alata. U velikom izboru dostupnih alata bilo je potrebno mudro odabrati one koje će biti jednostavni za korištenje te svim učenicima omogućiti da prvenstveno promišljaju o likovnim sadržajima, a ne o tehničkim zahtjevima nastave.

 

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Projekt “Proljeće u mojem gradu” u nastavi na daljinu

Razmišljajući o tome kako osmi tjedan nastave na daljinu, ali i naredne tjedne učiniti zanimljivim, a pritom ne preopterećivati učenike, učiteljica Ivana Frančić je učenicima 2. a Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka osmislila projekt pod nazivom “Proljeće u mojem gradu”.

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Lektira u novinama

Učenici Osnovne škole Ivan Lovrić, tijekom svibnja 2020. godine, obradili su djelo za cjelovito čitanje “Pisma iz mog mlina” Alphonsea Daudeta na drukčiji način.

Nastava na daljinu – interpretacija lirske pjesme Majka

Obilježavanje Međunarodnog dana biološke raznolikosti i Dana zaštite prirode

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj u petak, 22. svibnja 2020. godine, obilježen je Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode. Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenici su potvrdili da je danas neophodno spriječiti uništavanje biološke raznolikost, ali i čuvati, promicati i uspostavljati održivo upravljanje šumama, održivo korištenje kopnenih ekosustava, suzbiti dezertifikaciju i zaustaviti degradaciju tla.