U Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu 2. studenoga otvorena je izložba pod nazivom Hrvatska pisana baština u nastavi hrvatskoga jezika i povijesti od srednjeg vijeka do 19. stoljeća koja se može pogledati do 12. studenoga 2022. godine.
Job shadowing u Srbiji
Marina Golec, učiteljica u Osnovnoj školi Sveti Petar Orehovec, boravila je u Osnovnoj školi “Momčilo Nastasijević” u Gornjem Milanovcu u Srbiji. Posjet spomenutoj školi organiziran je u sklopu sklopu Erasmus+ KA 121 projekta “Rights now!” (“Prava sada!”), a cilj je bio upoznati metode rada koje primjenjuju u razrednoj nastavi u spomenutoj školi.
Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu
Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako ima mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji se predstavljaju u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.
Prednosti rada i boravka na otvorenom
Kada smo bili djeca, boravak ispred malih ekrana bio je ograničen. Još se uvijek nostalgično sjećamo crtanog filma u 19 sati i 15 minuta prije Dnevnika jer nekima je to bila jedina mogućnost kada su mogli nešto pogledati na televiziji. Vrijeme smo provodili vani, na svježem zraku i u igri za koju nikada nije bilo dovoljno vremena.
Među strukovnjacima tek 3 % odlikaša
Srednja strukovna škola u Makarskoj može se pohvaliti maturantima na kulturnom ophođenju, redovitom pohađanju nastave, pozitivnim pristupom nastavi, ali i sve većim interesom za stručna zanimanja. Iza njih je nastavna godina, nekoliko produžnih sati, obrana završnog rada i na red je došla rekapitulacija napravljenoga.
Neobradivo u obradivo u geotagiranom ruhu
Učenici Osnovne škole “Dr. Stjepan Ilijašević” iz Područne škole “Slavonski Kobaš” pod vodstvom učiteljice Slađane Kristek i Antonije Jagodar u školskoj godini 2021./2022. realizirali su projekt „Neobradivo u obradivo u geotagiranom ruhu“ .
Mobilnost u Heide
U vremenu od 16. do 20. svibnja 2022. godine održana je treća mobilnost u sklopu Erasmus+ projekta “Get to know us”. Domaćin mobilnosti bila je Fridrich-Elvers-Schule koja se nalazi gradu Heide u pokrajini Schleswig-Holstein na sjeveru Njemačke.
Kako (pre)živjeti tehnološke promjene?
Svakodnevne tehnološke promjene, pred nastavnike i učenike donose nove izazove u razumijevanju načina kako tehnologija funkcionira i u samom pristupu informacijama i obrazovnim sadržajima u oblicima te mjestima koja prije nisu bila dostupna.
Besplatna škola programiranja EDIT CodeSchool prima novu generaciju polaznika
Uz moto “Znanje dostupno svima” Splitsko-dalmatinska županija, u sklopu projekta ICT županija, pokrenula je 2017. besplatnu školu primijenjenog programiranja EDIT CodeSchool.
Obrazovanje i kartaške igre – (ne)spojivo
Postoje razne vrste igara no kakve god bile, one su spontane i slobodne. Igre su izazov i istraživanje. Impuls za igrom urođen je i predstavlja poticaj na cjelokupan razvoj tijekom životnoga vijeka.