prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava
Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Ideje kako medijsku pismenost integrirati u nastavu

Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako ima mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji se predstavljaju u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.

Prednosti rada i boravka na otvorenom

Prednosti rada i boravka na otvorenom

Kada smo bili djeca, boravak ispred malih ekrana bio je ograničen. Još se uvijek nostalgično sjećamo crtanog filma u 19 sati i 15 minuta prije Dnevnika jer nekima je to bila jedina mogućnost kada su mogli nešto pogledati na televiziji. Vrijeme smo provodili vani, na svježem zraku i u igri za koju nikada nije bilo dovoljno vremena.

Među strukovnjacima tek 3 % odlikaša

Među strukovnjacima tek 3 % odlikaša

Srednja strukovna škola u Makarskoj može se pohvaliti maturantima na kulturnom ophođenju, redovitom pohađanju nastave, pozitivnim pristupom nastavi, ali i sve većim interesom za stručna zanimanja. Iza njih je nastavna godina, nekoliko produžnih sati, obrana završnog rada i na red je došla rekapitulacija napravljenoga.

Neobradivo u obradivo u geotagiranom ruhu

Neobradivo u obradivo u geotagiranom ruhu

Učenici Osnovne škole “Dr. Stjepan Ilijašević” iz Područne škole “Slavonski Kobaš” pod vodstvom učiteljice Slađane Kristek i Antonije Jagodar  u školskoj godini 2021./2022. realizirali su projekt „Neobradivo u obradivo u geotagiranom ruhu“ .

Mobilnost u Heide

Mobilnost u Heide

U vremenu od 16. do 20. svibnja 2022. godine održana je treća mobilnost u sklopu Erasmus+ projekta “Get to know us”. Domaćin mobilnosti bila je Fridrich-Elvers-Schule koja se nalazi gradu Heide u pokrajini Schleswig-Holstein na sjeveru Njemačke.

Kako (pre)živjeti tehnološke promjene?

Kako (pre)živjeti tehnološke promjene?

Svakodnevne tehnološke promjene, pred nastavnike i učenike donose nove izazove u razumijevanju načina kako tehnologija funkcionira i u samom pristupu informacijama i obrazovnim sadržajima u oblicima te mjestima koja prije nisu bila dostupna.

Dječja kreativnost u matematici

Dječja kreativnost u matematici

Učenici 8. a razreda Osnovne škole “Ljubo Babić” u Jastrebarskom nakon obrade nastavne cjeline Kvadriranje, korjenovanje, potenciranje odradili su projektni zadatak “Izrada kalendara za 2021.godinu”. Osim izrade plakata postupak vrednovanja također je bio bitan element koji je upotpunio zadaću ovog projektnog tipa i dao joj potrebnu ozbiljnost. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili sposobnost vrednovanja i najvažnije utvrdili naučene sadržaje.

I papir je drvo

I papir je drvo

S problemskom nastavom na nastavnom predmetu Oblikovanje susreli su se učenici profesorice Ankice Rebrović u Drvodjeljskoj školi Zagreb. Nastavna jedinica na kojoj je bila primijenjena – Historicizam.