Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.
Kamena priča
Učenici petih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace ostali su nemalo iznenađeni kad su kao glavni “alat” i motiv školske godine 2018./2019. u nastavi povijesti dobili KAMEN. Tijekom godine kroz redovnu, terensku i izvanučioničnu nastavu, učenici su izrađivali različite predmete, natpise, igre i posjetili razna mjesta poput muzeja i arheološkog nalazišta, a kao središnja je tema uvijek bio kamen.
Motivacija u nastavi
“Kažu da motivacija ne traje dugo. Pa, ne traje ni kupanje, zato ga i preporučujemo svakodnevno.” (Zig Ziglar)
Obavijest o otvorenom javnom savjetovanju o Nacrtu Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je u četvrtak, 1. lipnja 2017. godine, javno savjetovanje o Nacrtu Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima. Rok za zaprimanje komentara zainteresirane javnosti je u subotu, 1. srpnja 2017. godine.
Panda – projektna nastava za darovitu djecu
Projekt Panda inovativni je projekt edukativnog karaktera koji u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s darovitom djecom polaznicima od 1. do 4. razreda osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, energiju te zaštitu okoliša i prirode.
Od kina do učionice: metodika nastave kratkometražnog filma na festivalu KinoKino
Od 22. do 24. veljače 2017. godine, održat će se drugo izdanje Međunarodnog filmskog festivala za djecu KinoKino, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, a donosi radionički program metodike nastave kratkometražnog filma za učitelje i profesore u osnovnim i srednjim školama. Svi se zainteresirani mogu prijaviti do petka, 17. veljače 2017. godine. Obrazac za prijavu i sve dodatne informacije dostupni su na mrežnim stranicama Hrvatskog audiovizualnog centra.
Motivacijske tehnike u razredu
„Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.“ – Benjamin Franklin
U prošlim člancima govorilo se općenito o motivaciji. Uz teorijski opis što pokreće učenike na učenje (interes, različite nagrade i drugo), ponuđeni su neki praktični savjeti kako potaknuti učenika ili dijete na učenje. Ovaj članak ukratko će opisati različite motivacijske tehnike koje se mogu koristiti u svim stadijima nastavnog procesa.
Savjeti roditeljima za očuvanje i unaprjeđenje zdravlja školske djece
Zdravi stil života od neprocjenjive je važnosti upravo u ovom životnom razdoblju. Dječji organizam intenzivno raste i razvija se, a to je praćeno naglim intelektualni i emocionalni napretkom. Kako bi dijete u svakom od tih područja moglo ostvariti svoj maksimalni potencijal, životni uvjeti djeteta moraju biti najbolji mogući.
E-tečajevi za primjenu u nastavi
Primjena tehnologije u obrazovanju u današnje doba je imperativ. Škole pohađaju generacije digitalnih urođenika koje se u klasičnom obliku nastave osjećaju kao u kamenom dobu, očito je stoga da je neophodno prilagoditi način poučavanja novim generacijama. Tehnologija nije odgovor na sve i ne smije biti sama sebi svrha. Ali, važno je razviti nove oblike poučavanja koji iskorištavaju jedinstvene značajke medija ili tehnologije.
Shelly Sanchez Terrell održala radionicu za učenike o upotrebi mobitela u nastavi u Gimnaziji Bernardina Frankopana u Ogulinu
„Da, možete koristiti svoje mobitele“, rečenica koja se ne čuje prečesto u učionicama no, u četvrtak 21. ožujka bila je glavni hit. Naime, Gimnaziju Bernardina Frankopana u Ogulinu posjetila je Shelly Sanchez Terrell iz San Antonija u Teksasu.