prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava
Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama

Konceptualne mape u nastavi

Tehniku konceptualnog mapiranja razvio je Joseph D. Novak i njegov tim na sveučilištu Cornell 70-ih godina prošlog stoljeća. Novakov rad se bazirao na kognitivnim teorijama Davida Ausubela (teorija asimilacije), koji je naglašavao važnost predznanja kao mogućnost da se uče novi pojmovi. Česta je usporedba konceptualnih mapa sa umnim mapama.

Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama

Nastavna umijeća

Koja su sve znanja i osobine nastavnika potrebne za učinkovito poučavanje? Prema knjizi Chrisa Kyriacoua za uspješno poučavanje nastavnici bi trebali posjedovati i razvijati temeljna nastavna umijeća. Autor kaže: “Biti djelotvoran nastavnik znači znati čime i kako potaknuti učenike da uče”.

Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama

Wiki u nastavi

Wiki je ime jednog specifičnog alata za upravljanje sadržajem (CMS – Content Management System). Od drugih takvih sustava razlikuje se po tome što dinamičko stvaranje web sadržaja nije ograničeno na uži broj korisnika, nego to može činiti svatko tko to želi.

Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama

Igra u nastavi

“Razlog zbog kojeg većina djece ne voli školu nije to što je rad pretežak, nego jer je potpuno dosadan”  (dr. Seymour Papert, prof. na Institutu tehnologije u Massachusettsu). Prema izvještaju Američke akademije za pedijatriju (American Academy of Pediatrics) nestrukturirana igra je zdrava i predstavlja temelj za pomoć u usvajanju socijalnih, emocionalnih i kognitivnih vještina, ali i kao pomoć u nošenju sa stresom.

Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama

Projektno učenje

Projektno učenje pomaže učenicima u razvijanju vještina važnih u društvu znanja u kojem je naglasak na korištenju tehnologije. Projektno učenje jest metoda poučavanja u kojoj se učenici angažiraju u kontinuiranom, suradničkom istraživanju. Projektno učenje razlikuje se od istraživačkoga upravo zato što je suradnja među učenicima temeljna komponenta.