prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
Kako razvijati i graditi pozitivan i autentičan odnos s učenicima

Kako razvijati i graditi pozitivan i autentičan odnos s učenicima

Svaki početak nove školske godine ujedno je i prilika za novi početak u uspostavljanju pozitivnih odnosa između nastavnika i učenika. Sve pogreške i propusti koji su se dogodili u protekloj godini, mogu se ispraviti i temelji na kojima će se graditi nova školska godina također mogu i trebaju biti drukčiji kako bi se uspostavio odnos u kojem će i nastavnici i učenici osjećati obostrano razumijevanje, otvorenu i iskrenu komunikaciju i suradnju. 

Ljetne projekcije Dokukina KIC

Ljetne projekcije Dokukina KIC

Tijekom ljetnih mjeseci Dokukino KIC projekcije privremeno seli na otvoreno – u dvorište Pri Nami. Tamo će u razdoblju od 26. lipnja do 4. rujna biti prikazano jedanaest dokumentarnih filmova distribucijske kuće Restart i mreže za alternativnu distribuciju europskih dokumentarnih filmova KineDok.

Filmska pismenost za edukatore

Filmska pismenost za edukatore

Dvodnevna edukacija Filmska pismenost za edukatore održava se 27. i 28. lipnja u kinodvorani Art-kina u Dječjoj kući, u zajedničkoj organizaciji Art-kina i Hrvatskog audiovizualnog centra.

Međunarodni festival slikovnice

Međunarodni festival slikovnice

Međunarodni festival slikovnice “Čuvari priča” početak je ljetnih događanja u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek i dio je programa Osječkog ljeta kulture.

Postdigitalna znanost i obrazovanje

Postdigitalna znanost i obrazovanje

U suvremenom svijetu digitalne medije i tehnologiju nije moguće razdvojiti od čovjekova identiteta i društva. Ta činjenica inspirirala je pojavu novog koncepta – postdigitalnosti – koji se sve češće spominje u širokom spektru disciplina koji uključuje likovnu umjetnost, glazbu, humanistiku, društvene znanosti, biologiju, odgoj, obrazovanje, i brojna interdisciplinarna područja.

Terenska nastava

Terenska nastava

Terenska nastava učenika Gimnazije Vukovar u Mađarsku, primjer je integrirane nastave Povijesti i Biologije. Učenici su imali mogućnost  istovremeno istraživati povijesne događaje i prirodne fenomene. Cilj nastave bio je obilazak kulturno-povijesnih znamenitosti Mohača, posjet utvrdi Siget i zoološkom vrtu u Pečuhu.