U sklopu Erasmus+ K1 projekta “Green skills” učiteljica Đurđica Miškulin iz Osnovne škole Pantovčak sudjelovala je na stručnom usavršavanju na tečaju “Climate Change Education”.
Intrinzična motivacija
Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.
Održana dvanaesta Noć knjige
Nakon tri dana proslave knjige i čitanja u više od 250 hrvatskih mjesta i gradova, dvanaesta Noć knjige privedena je svojem kraju.
Edukativni materijali “Biti svoj”
Edukativni materijali “BITI SVOJ – Biti u ravnoteži u virtualnom i medijskom okruženju” nastali su u sklopu istoimenog projekta koji je proveo Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu uz financijsku podršku Agencije za elektroničke medije. Autorice materijala su stručnjakinje s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Lucija Lamešić, Sabina Mandić, Josipa Mihić Miranda Novak i Sanja Radić Bursać.
Festival znanosti 2023.
Priroda i društvo – tema je ovogodišnjeg Festivala znanosti koji se širom Hrvatske događa od 2003. godine te je i dalje najveća manifestacija popularizacije znanosti u Hrvatskoj.
PMF izradio obrazovne materijale o financijskoj pismenosti
Nastavni materijali izrađeni u sklopu projekta Financijska pismenost u suvremenom matematičkom obrazovanju omogućit će učenicima od 7. razreda osnovne škole do 4. razreda srednje škole usvajanje financijskih znanja primjenjivih u svakodnevnim životnim situacijama – poput valuta, štednje, proračuna, plaća pa sve do mirovinskog osiguranja.
Noć knjige 2023 – više od 1100 programa i akcija
Najmasovnija nacionalna manifestacija koja promiče knjigu i čitanje Noć knjige održat će se 12. godinu zaredom, od 21. do 23. travnja, s čak više od 1100 programa i akcija diljem Hrvatske – od Adžamovaca do Županje.
Kako izbjeći kritiziranje učenika u razredu
Mnogi učenici, ali i odrasli, nerado se prisjećaju trenutaka kada su ih nastavnici za vrijeme nastave otvoreno kritizirali. Čak i nekoliko godina nakon što se kritiziranje dogodilo ili se sustavno događalo, posljedice mogu biti dugotrajne, teške i traumatične.
Zagreb 2123. – natječaj za najbolju kratku priču
Organizatori ovog natječaja zapitali su se kako bi izgledao Zagreb sto godina u budućnost. Odgovore pokušavaju pronaći kroz natječaj za najbolju kratku priču koji su pokrenuli u suradnji sa SFeraKonom i medijskom kućom Hangar 7.
Strategije kako pomoći učenicima u postizanju bolje koncentracije
Osim nedostatka motivacije, nastavnici se u posljednjih nekoliko godina također suočavaju s manjkom ili potpunim nedostatkom koncentracije kod učenika. Određeni učenici nisu u mogućnosti izdržati nastavni sat od 45 minuta s jednakom količinom koncentracije, a kako se školski dan približava kraju, tako se koncentracija sve više smanjuje.