CARNET-ov portal e-Laboratorij nastao je s ciljem da pomogne nastavnicima i ostalim korisnicima, koji koriste ili bi željeli koristiti digitalne alate u nastavi i drugim procesima koji se odvijaju u školi, pri odabiru i korištenju alata.
![e-Laboratorij – digitalni alati i sadržaji na dohvat ruke](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_371607493-copy.jpg)
CARNET-ov portal e-Laboratorij nastao je s ciljem da pomogne nastavnicima i ostalim korisnicima, koji koriste ili bi željeli koristiti digitalne alate u nastavi i drugim procesima koji se odvijaju u školi, pri odabiru i korištenju alata.
Ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Nataša Tramišak dodijelila je čak 19 ugovora vrijednih 147 milijuna kuna za jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području.
Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Tvornicom znanosti organizira događanje u sklopu DOTS projekta koje će se održati u utorak, 2. kolovoza 2022. godine od 10 do 16 sati u Mediteranskom institutu za istraživanje života (MedILS) u Splitu.
European Distance and E-learning Network EDEN DLE ove godine organizira istraživačku radionicu (EDEN RW) u Dubrovniku, 19. i 20. rujna 2022. godine. Domaćin EDEN DLE istraživačke radionice je Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.
Dom Ivane Brlić Mažuranić u Slavonskom Brodu nakon cjelovite obnove otvara svoja vrata za javnost kao Interpretacijski centar Ivana Brlić-Mažuranić, posvećen očuvanju i prezentaciji kulturne baštine te uspomene na poznatu hrvatsku spisateljicu.
Nakon dvije godine nadanja, planiranja, odgađanja i otkazivanja, napokon možemo biti zadovoljni jer naši učenici ponovo mogu putovati na stručnu praksu, a nastavnici na pripremne posjete i praćenje rada u inozemstvo.
CinEd je europski program obrazovanja o filmu i kroz film za djecu i mlade kroz sustavnu edukaciju nastavnika i filmskih edukatora koji s njima rade. Omogućava besplatan pristup kuriranoj zbirci vrhunskog europskog baštinskog i suvremenog art-house filma s hrvatskim titlovima u edukativne svrhe.
Razgovor o teorijama zavjere u učionici može biti izazov, osobito ako učenici u njih vjeruju. Preporuke kako pristupiti toj temi prenosimo iz nastavnih materijala francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (Clemi), koji su sada dostupni i na hrvatskom jeziku.
Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.