Razgovor o teorijama zavjere u učionici može biti izazov, osobito ako učenici u njih vjeruju. Preporuke kako pristupiti toj temi prenosimo iz nastavnih materijala francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (Clemi), koji su sada dostupni i na hrvatskom jeziku.
Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?
Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.
Primijenite suvremene metode poučavanja i digitalne alate u nastavi uz pomoć e-tečaja Inovativni učitelji i nastavnici
Primijenite suvremene metode poučavanja i digitalne alate u nastavi uz pomoć e-tečaja “Inovativni učitelji i nastavnici: suvremeni obrazovni trendovi i primjena digitalnih alata u nastavi”
Oblici e-učenja
Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
Na Otvorenom danu IRB-a više od 500 učenika i nastavnika
Institut Ruđer Bošković ugostio je u petak 10. lipnja više od pet stotina učenika i nastavnika koji su sudjelovali u bogatom programu interaktivnih radionica i pokusa organiziranom u sklopu Otvorenog dana IRB-a.
Tri dana za otkrivanje arheologije diljem Hrvatske
Od 17. do 19. lipnja 2022. godine održat će se 3. po redu Europski dani arheologije u Hrvatskoj. Šesnaest institucija udružilo se i ponudilo niz besplatnih sadržaja kako bi zainteresiranoj publici u ova tri dana približilo arheologiju.
Projekt “Tragom dalmatinskih trgovaca”
Tijekom ove školske godine realiziran je međužupanijski projekt suradnje Komercijalno-trgovačke škole iz Splita (nositeljice projekta: Jasenka Rašetina, prof. i Andrea Braovac, prof.) i Ekonomsko-birotehničke i trgovačke škole iz Zadra (nositeljice projekta: Anita Kocman, prof. i Danijela Rimanić, prof.).
Scenarij poučavanja Formati papira – 5 aktivnosti iz matematike za 1. razred srednje škole
Donosimo vam prijedlog 5 aktivnosti kako s učenicima 1. razreda srednje škole iz matematike na konkretan način obraditi temu o korijenima, formatima papira i razlici između racionalnih i iracionalnih brojeva. Scenarij poučavanja Formati papira namijenjen je nastavnicima početnicima u primjeni IKT-a.
CARNET priprema novi Loomen po mjeri korisnika
Iako su školski praznici sve bliže, a s njima i vrijeme odmora i manje aktivnosti na našem sustavu Loomen, u CARNET-u će se tada odvijati najveća nadogradnja našeg popularnog sustava još od njegova pokretanja.
Scenarij poučavanja Redoks-reakcije – aktivnosti iz kemije za 2. razred srednje škole
Tražite dodatni sadržaj o važnosti redoks-procesa u svakodnevnom životu? Donosimo vam scenarij poučavanja Redoks-procesi u kojemu se nalazi čak šest prijedloga provedbe nastavnih aktivnosti koje kombiniraju suvremene metode poučavanja i primjenu digitalnih sadržaja i alata u nastavi.