Frontalni se oblik nastave sve češće zamjenjuje oblicima rada usmjerenim na učenika. Tradicionalno učenje koje uključuje „prenošenje znanja, koje je često odvojeno od učeničkog iskustva i konkretnih životnih uvjeta“ [1], ne može u dovoljnoj mjeri zadovoljiti potrebe suvremenog društva.
Upoznajte generaciju Z: tko su i kako uče?
Ako ste učitelj koji je svakodnevno u interakciji s tinejdžerima i poučava ih, zasigurno vam je važno znati kavi su, što vole te što razlikuje njihovu generaciju od vaše. Najizraženije obilježje generacije koju poznajemo pod nazivom generacija Z (koja uključuje osobe rođene između 1995. i 2010. godine, dakle tinejdžere koji trenutačno pohađaju srednju školu) je činjenica kako su oni digitalni urođenici upoznati s novim tehnologijama otkako su se rodili.
3. međunarodni Storytelling festival
Od 20. do 22. svibnja u Zagrebu će se održati STORYing – 3. međunarodni storytelling festival. Bogati trodnevni program obuhvaća interaktivne storytelling predstave za djecu i odrasle, druženje na otvorenom te predstavljanje domaćih i stranih scenskih umjetnika.
Radionica za nastavnike o projektu Learning from the Extremes
U ponedjeljak, 23. svibnja 2022. godine u 13 sati održat će se radionica projekta Learning from the Extremes namijenjena nastavnicima hrvatskih osnovnih i srednjih škola.
IX. Festival povijesti – Kliofest
Nakon dvije godine, deveto izdanje Festivala povijesti Kliofesta vraća se u punom formatu. Od 17. do 20. svibnja u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, Knjižnici Bogdana Ogrizovića i Hrvatskom državnom arhivu u Zagrebu te na nekoliko lokacija diljem zemlje publici će se ponuditi najbolje i najaktualnije od domaće i inozemne historiografske produkcije.
e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (drugi dio)
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Osma Knjižna booka
Osma po redu Knjižna booka održat će se 27. svibnja s početkom u 12 sati u velikoj auli Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu. Prijava sudionika započinje u 11:30, a predviđeno trajanje programa je do 15 sati.
Održan četvrti projektni sastanak DOTS tima
Od 3. do 6. svibnja 2022. godine u Limassolu na Cipru, nakon dvije godine online rada i susreta u online okruženju, održan je četvrti projektni sastanak DOTS uz aktivnosti učenja i poučavanja.
U okviru Scientixa organizirano Eco-STEAM Challenge natjecanje
U okviru Scientix 4 projekta, CARNET u suradnji s Centrom za promociju nauke (Srbija) i Sveučilištem u Mostaru (Bosna i Hercegovina) organizira natjecanje o klimatskim promjenama pod nazivom SEE (South-East Europe) Eco-STEAM Challenge.
Usavršavanje na tečaju “Enough Theory, Let’s Play! Fun Games for Developing the Whole Child”
U sklopu Erasmus+ K1 projekta “School – gateway to life”, učitelj Matija Dugandžić iz Osnovne škole Pantovčak, sudjelovao je na stručnom usavršavanju na tečaju “Enough Theory, Let’s Play! Fun Games for Developing the Whole Child”, koji se održao u San Cristóbal de La Laguni od 14. do 19. ožujka 2022. godine.