Već treću nastavnu godinu u uvjetima pandemije corona virusa i potresa nastavni proces se odvija u specifičnim uvjetima na koje su se odgojno-obrazovni radnici trebali prilagoditi u kratkom vremenu.
![Smjernice za početak nastavne godine 2021./2022. vezane uz provjeru odgojno-obrazovnih ishoda](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_748683424.jpg)
Već treću nastavnu godinu u uvjetima pandemije corona virusa i potresa nastavni proces se odvija u specifičnim uvjetima na koje su se odgojno-obrazovni radnici trebali prilagoditi u kratkom vremenu.
U četvrtak, 2. rujna 2021. godine, u 10 sati CARNET će napraviti zamjenu RADIUS rootCA certifikata za domenu skole.hr.
Riječka Dječja kuća postaje središte susreta filmskih i prosvjetnih djelatnika s ciljem poticanja razvoja filmske kulture kod djece i mladih u sklopu programa Filmski dani u Dječjoj kući, dvodnevne konferencije koja će se u kulturnom centru za djecu u Rijeci održati od 2. do 3. rujna 2021. godine.
Djeca su svakodnevno izložena filmskom mediju ako ga shvatimo kao slike u pokretu, odnosno slike oživljene iluzijom što je u našem oku stvara njihova brza izmjena.
U sklopu Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!” učiteljica Marica Celjak je sudjelovala na tečaju “Inovativni pristupi u poučavanju” (Innovative Approaches to Teaching) koji se održavao od 16. do 20. kolovoza 2021. godine u Pragu, Češka.
Creative Commons licencijski ugovori pomažu autorima i korisnicima zaštićenih djela da jasno i nedvosmisleno reguliraju upotrebu djela u digitalnom okruženju. Od svih izazova koje razvoj i upotreba informacijskih tehnologija postavlja suvremenom pravnom poretku, oni na polju ostvarivanja i zaštite prava intelektualnog vlasništva izdvajaju se složenošću i utjecajem na razne aspekte društva.
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih otvorila je prijave za Stručne skupove za nastavnike strukovnih predmeta u okviru ESF-ova projekta “Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta”.
Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.
U svakom poslu pa tako i u učiteljskom koje je jedno od najpredanijih i najizazovnijih zanimanja, iskustvo, smirenost i mudrost dolazi s godinama radnog iskustva. Mladi učitelji koji tek započinju svoju karijeru u odgojno-obrazovnom sustavu često se susreću s početničkim problemima i teškoćama poput prebrzog sagorijevanja i želje za uspjehom i rezultatima.
Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole.