Brojni hrvatski muzeji i druge kulturne institucije uključili su se svojim programima u ovogodišnje izdanje manifestacije Noć muzeja, s prigodnom temom – Muzeji između stvarnog i digitalnog. Noć muzeja održava se u petak, 28. siječnja.
Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ (drugi dio)
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Japanske stipendije za učitelje i profesore osnovnih i srednjih škola
Japanska vlada raspisala je natječaj za dodjelu MEXT stipendija za stručno usavršavanje u Japanu za učitelje i profesore osnovnih i srednjih škola.
Novi kino koncept: Cinema Book Club
Godina pred nama obiluje filmovima snimljenima prema knjigama, što je nadahnulo CineStar da predstavi novi kino koncept – Cinema Book Club, čije će se prvo izdanje održati od 27. do 30. siječnja u Kaptol Boutique Cinema.
Radionica o digitalnim alatima za općeobrazovne i strukovne nastavnike
U prostoru Drvodjeljske škole Zagreb, u ponedjeljak, 17. siječnja 2022. godine, za nastavnike općeobrazovnih sadržaja i za nastavnike strukovnih sadržaja održana je radionica uživo pod nazivom: “Praćenje i vrednovanje nastave uz pomoć digitalnih alata”.
Otvorene prijave za Filmski inkubator
Pulska filmska tvornica poziva sve zainteresirane da se prijave na program kontinuirane edukacije, tehničke i sadržajne pomoći autorima i autoricama Pule i Istre u realizaciji njihovih festivalskih filmova – Filmski inkubator. Prijave su otvorene do 2. veljače 2022.
Međuljudski odnosi – kamen spoticanja ili ključ uspjeha?
Svatko od nas doživljava svijet na svoj način. Doživljaj je tako uvjetovan okolinom iz koje dolazimo, osobnim iskustvima, tipom ličnosti, stavovima, vrijednostima, potrebama. Za razliku od događaja koje ne možemo promijeniti, na svoje doživljaje možemo utjecati.
Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)
Što je učenje? Prema definiciji učenje je djelatan oblik stjecanja znanja i umijeća te njihova zadržavanja i reproduciranja na svim područjima psihofizičkog života. Što je „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) i zašto se upravo ova nastavna metoda već godinama provodi u svjetskim obrazovnim procesima? „Potraga za učenjem“ suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Smjernice za osnaživanje pozitivnog odnosa između nastavnika i učenika
Zašto je uopće važno imati snažnu i pozitivnu povezanost s učenicima? Nastavnik svakodnevno aktivno sudjeluje u odgojno-obrazovnom procesu svakog svog učenika. Pozitivan, iskren i otvoren odnos između nastavnika i učenika, temelj su odgojno-obrazovnog procesa. Kako ga postići, pročitajte u nastavku teksta.
Klik na književni link – serija susreta s poznatim hrvatskim književnicima
Hrvatski školski muzej predstavlja Klik na književni link – pisci govore, seriju susreta s poznatim hrvatskim književnicima za djecu i mlade s ciljem poticanja zanimanja za knjigu i čitanje.