prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
Zatvorena 59. Revija hrvatskog filmskog stvaralaštva djece

Zatvorena 59. Revija hrvatskog filmskog stvaralaštva djece

59. Revija hrvatskog filmskog stvaralaštva djece održana je od 30. rujna do 3. listopada online i u Varaždinu. Nagrade na Reviji dodijelio je stručni ocjenjivački sud, a o nagradama je odlučivao i ocjenjivački sud djece iz II. osnovne škole Varaždin.

Smjernice za uspješnu suradnju između roditelja i nastavnika

Smjernice za uspješnu suradnju između roditelja i nastavnika

Odnos i suradnja između roditelja i nastavnika jedna je od ključnih stavki u odgojno-obrazovnom procesu djeteta. Uzajamna i kvalitetna suradnja, poštivanje razlika i iskrena komunikacija pomoći će roditeljima, ali i nastavnicima kako bi zajedničkim radom pratili rad, uspjeh djeteta, ali i eventualne probleme i poteškoće koji se mogu pojaviti tijekom školske godine. 

Otvoren poziv na četvrtu Malu školu medijske kulture

Otvoren poziv na četvrtu Malu školu medijske kulture

Kino klub Split poziva zainteresirane nastavnike i profesore hrvatskog jezika i književnosti i likovnog odgoja u osnovnim i srednjim školama koji žele steći ili usavršiti svoja znanja i razumijevanje audiovizualnih medija i kasnije ih uklopiti u nastavne i izvannastavne aktivnosti u školama i svakodnevni rad s djecom i mladima, da se do 7. listopada prijave na Malu školu medijske kulture (MŠMK), u organizaciji Kino kluba Split.

Poziv na međunarodnu konferenciju “Kreativnost, inovacije, praksa stručnih suradnika”

Webinar: Što je novo u novom Loomenu?

U petak, 17. rujna 2021. godine u 13 sati održat će se webinar na temu novog Loomena. Na ovom webinaru odgovorit će se na pitanja koji su razlozi arhiviranja starih tečajeva te postavljanja novog Loomena, ali i kako vratiti stare tečajeve koji su korisnicima potrebni.

Kako razvijati učeničku samostalnost

Kako razvijati učeničku samostalnost

Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika ili nastavničkog vijeća za primjereno ponašanje, već onaj koji procesu učenja i usvajanja novog gradiva i znanja pristupa potaknut ponajprije intrinzičnom motivacijom i koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu.