Održavanje je online nastave u punom jeku i tražite dodatne sadržaje uz pomoć kojih možete na inovativan način upotpuniti nastavu različitim suvremenim metodama poučavanja i potaknuti učenike na kritičko promišljanje, razvijanje digitalnih kompetencija uz kreativan pristup određenom dijelu gradiva?
Kako su se studenti snašli u online nastavi
Izrazito je velika pozornost ovih dana posvećena podršci učiteljima, nastavnicima, učenicima pa i njihovim roditeljima u što kvalitetnijoj provedbi cjelokupnog odgojno-obrazovnog rada u online okruženju, koje je za većinu njih potpuna novina, barem što se tiče primjene u provedbi odgojno-obrazovnog rada.
Video lekcija: Što da radim bez jutjub(er)a?
Video lekcija koju je u sklopu Dana medijske pismenosti na daljinu pripremila Mateja Paradžik, učiteljica informatike u OŠ Hugo Badalić u Slavonskom Brodu, posvećena je temi novih medija i društvenih mreža, s fokusom na YouTubeu i YouTuberima, odnosno njihovom utjecaju na djecu i mlade.
Materijali za uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u (virtualne) učionice
U partnerstvu s Veleposlanstvom Kraljevine Švedske, u sklopu Dana medijske pismenosti 2019. Agencija za elektroničke medije i UNICEF objavili su prevedene i prilagođene edukativne materijale “Fake ≠ fact: Uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u učionice“, namijenjeni nastavnicima za rad s učenicima srednjih škola.
EDEN webinar
U ponedjeljak, 6. travnja 2020. godine, u 17 sati održat će se EDEN webinar. Tema je webinara When education moves home: implications for students, academics, administrators, and education leaders. Na poveznici dostupna je registracija i dodatne informacije o webinaru.
Podrška učenicima u online okruženju (drugi dio)
Podrška učenicima u online okruženju jedna je od najznačajnijih aktivnosti, ali i preduvjet za odvijanje nastave. Stoga nastavljamo s opisom aktivnosti nastavnika i drugih dionika u online okruženju te nudimo smjernice i preporuke koje nastavnicima mogu dobro koristiti.
Podrška učenicima u online okruženju (prvi dio)
U cjelokupnoj situaciji koja je zatekla nastavnike, učenike, ali i roditelje koji su preko noći bili prisiljeni prebaciti se iz svojih učionica u virtualne učionice i krenuti s online nastavom, svi korisnici su se suočili s novim izazovima koji od njih zahtijevaju dodatno vrijeme i angažman kako bi se prilagodili i naviknuli na novi oblik nastave, odnosno učenja i poučavanja.
Na CARNET Meduzi dostupno 100 radio drama HRT-a
Hrvatska radiotelevizija u suradnji s Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom – CARNET realizirala je početkom listopada 2019. godine projekt Radiodramske slušaonice. Potpisivanjem sporazuma o suradnji s HRT-om u realizaciju projekta uključila se i Agencija za odgoj i obrazovanje.
Historiana – obogatite svoje poučavanje povijesti
Mrežna stranica Historiana nudi otvoreni digitalni sadržaja iz područja povijesti, aktivnosti za učenje i poučavanje povijesti i prijedloge primjene inovativnih digitalnih alata te mogućnost kreiranja vlastitih aktivnosti.
Objava drugog dijela rezultata OECD-ova istraživanja TALIS 2018
U ponedjeljak 23. ožujka 2020. godine, objavljen je drugi dio rezultata međunarodnog istraživanja TALIS.