Među obrazovnim materijalima pripremljenima za 2. Dane medijske pismenosti nalazi se i paket materijala “Fake ≠ fact: Uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u učionice“. Riječ je o izvorno švedskim materijalima, namijenjenima prvenstveno učenicima srednjih škola, koji su prevedeni na hrvatski u partnerstvu sa Veleposlanstvom Kraljevine Švedske, a prva lekcija bavi se kritičkim vrednovanjem izvora na internetu.
Poziv na skup: Pedagogija i interdisciplinarnost
Agencija za odgoj i obrazovanje 15. lipnja 2019. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu organizira znanstveno-stručnu konferenciju. Broj sudionika ograničen je na 100, a prijava je obavezna do 10. lipnja 2019. godine na stranici http://ettaedu.azoo.hr.
Najava okruglog stola o učiteljima budućnosti u sklopu priprema za predsjedanje Republike Hrvatske Vijećem Europske unije
U prvom semestru 2020. godine Republika Hrvatska predsjeda Vijećem Europske unije te u vezi s tim Ministarstvo znanosti i obrazovanja RH priprema i razrađuje prioritetne teme vezane uz područje obrazovanja. Jedno od prioritetnih tematskih područja predsjedanja u području obrazovanja su i učitelji budućnosti, a ovom temom nastojat će se identificirati vještine i kompetencije učitelja na svim razinama obrazovanja i iz svih dijelova sustava odgoja i obrazovanja te osposobljavanja i usavršavanja.
Pedagogija i interdisciplinarnost
U subotu, 15. lipnja 2019. godine, na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od 9 i 30 do 17 sati održat će se znanstveno-stručna konferencija “Pedagogija i interdisciplinarnost”. Konferencija je koncipirana nizom plenarnih predavanja i diskusija na kojima će eminentni/e znanstvenici/ce, u dijalogu s praktičarima/kama, interdisciplinarno razmatrati nekoliko tematskih područja, relevantnih za suvremenu pedagogijsku znanost i praksu.
Učenici i znanstvenici zajedno na istraživačkom projektu
Osnovna škola Ivana Filipovića, Osijek posljednje je tri godine pripremajući istraživačke projekte za smotru GLOBE škola ostvarila suradnje sa znanstvenicima i drugom GLOBE školom – OŠ Antuna Mihanovića iz Osijeka. Suradnja sa znanstvenicima otvorila nam je brojne mogućnosti: rad sa suvremenim instrumentima, rad na znanstveno utemeljenim protokolima, proširivanje znanja i svakako nova iskustva.
Prikriveno oglašavanje – nastavni materijali za osnovne škole za učenike od 1. do 4. razreda
U sklopu 2. Dana medijske pismenosti, Agencija za elektroničke medije i UNICEF, objavili su nastavne materijale pod nazivom Prikriveno oglašavanje – nastavni materijali za osnovne škole za učenike od 1. do 4. razreda. Nastavni materijali su posvećeni temi prikrivenog oglašavanja u medijima.
Otkrijte nove značajke platforme CRISS i uključite se
Još jednom se pozivaju svi nastavnici da se uključe u međunarodni projekt CRISS. CARNET tijekom ove školske godine (2018/2019) uspješno provodi projekt CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se financira iz okvirnog programa Europske Unije za istraživanja i inovacije Obzor 2020.
Europska oznaka jezika priznanje za inovativne projekte u poučavanju i učenju jezika
Europska oznaka jezika (European Language Label – ELL) za inovativne projekte u poučavanju i učenju jezika priznanje je kojim se potiču nove inicijative, nagrađuju nove tehnike te promiče i potiče uvođenje dobre prakse u području učenja i poučavanja jezika. Agencija za mobilnost i programe Europske unije raspisala je javni poziv za iskazivanje interesa za dodjelu Europske oznake jezika u svrhu podizanja standarda poučavanja i učenja stranih jezika u Europi podupiranjem projekata na lokalnoj i nacionalnoj razini.
Natjecanje „Europeana STEM Challenge“
U ponedjeljak, 25. ožujka 2019. godine, otvoreno je natjecanje pod nazivom „Europeana STEM Challenge“. Natjecanje je namijenjeno svim zainteresiranim snimateljima, vlogerima i nastavnicima i traje do srijede, 15. svibnja 2019. godine.
Kako i sami sudjelujemo u širenju lažnih vijesti
Čak 85 % građana u Europskoj uniji prepoznaje lažne vijesti kao problem u njihovim državama, pokazalo je istraživanje EUROBAROMETRA koje je provedeno među 26 576 ispitanika u 28 država članica u veljači 2018. godine.