Podcast je emitiranje multimedijalne informacije (najčešće audio) putem Interneta. Razlikuje se od emitiranja u tome što nije ograničen rasporedom i ne zahtijeva sofisticiranu opremu kako bismo ga snimili. Video i radio programi, glazba, predavanja i najave često su podcasti.
Potpisani ugovori o dodjeli nepovratnih sredstava u sklopu IV. komponente IPA-e za projekt “Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje”
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa razvilo je shemu nepovratnih sredstava u sklopu Operativnog programa – Razvoj ljudskih potencijala, s ciljem povećanja obrazovnih postignuća učenika s teškoćama, u skladu s njihovim potrebama i potrebama tržišta rada, te njihovom cjelokupnom socijalnom uključenošću.
Informativni dani na temu sudjelovanja u Programu za cjeloživotno učenje u 2011. godini
Agencija za mobilnost i programe EU organizira informativne dane u svrhu upoznavanja potencijalnih korisnika s mogućnostima sudjelovanja u jednom od obrazovnih programa Europske unije koje Agencija provodi u području formalnog obrazovanja – Programu za cjeloživotno učenje.
Rad s djecom u mješovitim dobnim skupinama
Mješovita dobna skupina je kombinacija djece mješovite dobi u jednom razrednom odjelu. Može se organizirati za učenike nižih razrednih odjela, a ponekad i za učenike starije dobi, od petog do osmog razreda.
Obilježen međunarodni dan pismenosti
Nakon svečanog otvorenja Tjedna cjeloživotnog učenja obilježen je i Međunarodni dan pismenosti – tribinom kojoj je sveobuhvatna tema bila Ključne kompetencije kao sredstvo za borbu protiv siromaštva i socijalne isključenosti. Razradba sveobuhvatne teme odvijala se kroz dvije panel-rasprave kojima je nazočilo više od 120 sudionika.
Ubrzano aktivno učenje
Što je ubrzano učenje?
Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20% naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.
Darovita djeca
Osnovno načelo rada s darovitom djecom ima za cilj osigurati djetetu ono što najbolje odgovara njegovu stupnju razvoja, specifičnim potrebama, interesima, potencijalima i sposobnostima, nadilazeći pritom uobičajene programe namijenjene djeci određene dobi.
Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama
U uvodnom razmatranju suvremenih strategija učenja i poučavanja djece s posebnim potrebama osvrnuli smo se na mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija (u daljnjem tekstu IKT-a) u obrazovanju djece s posebnim potrebama.
Kakvoća nastavnika
U nastavku pročitajte prijevod dokumenta Europskog udruženja za obrazovanje nastavnika (ATEE) posvećen kakvoći nastavnika.
Repozitoriji obrazovnih materijala
Repozitoriji obrazovnih materijala su kolekcije materijala namijenjene obrazovanju. U ovome će tekstu biti riječi o repozitorijima digitalnih obrazovnih materijala koji su dostupni na Internetu. Prema definiciji objavljenoj u časopisu Edupoint repozitorij je zbirka digitalnog obrazovnog materijala koja omogućuje sustavno upravljanje procesima objavljivanja, pristupa i pohrane nastavnog/obrazovnog sadržaja (Lasić Lazić, Banek & Špiranec, 2005).