Potrebe za obrazovanjem odraslih u Hrvatskoj specifične su zbog restrukturiranja gospodarstva i visoke stope nezaposlenosti. Izražena je potreba za prekvalifikacijom (ne)zaposlenih kako bi se povećala zapošljivost.
Rad nastavnika s agresivnom djecom
Pored rada na obrazovanju nastavnik također ima odgojnu ulogu u radu s djecom. Osnovna je zadaća nastavnika da kod djece potiče pozitivne oblike ponašanja i radi na suzbijanju negativnih, a u interesu djeteta. Kako bi to postigao, treba uočavati čimbenike koji doprinose poremećajima u ponašanju kao i one koji utječu pozitivno na učenika.
Usavršavanje nastavnika – program Pestalozzi
U sklopu svojih aktivnosti Vijeće Europe provodi program usavršavanja nastavnika i edukatora Pestalozzi. Vijeće Europe je međunarodna organizacija sa sjedištem u Strasbourgu čiji su glavni zadaci jačanje demokracije, zaštita ljudskih prava i pravne države u Europi.
Reggio pristup
U radu se govori o Reggio pristupu, koncepciji Lorisa Malaguzzija, u osnovi koje su 3 načela: konstruktivizam, zorno učenje i škola otvorena zajednici. Koncepcija se temelji na učenju Deweya, Piageta i Vigotskog.
Akcijsko istraživanje
Akcijsko je istraživanje istodobno i akcija (u smislu mijenjanja i unapređivanja) i istraživanje (u smislu spoznavanja efekata tih akcija, odnosno promjena).
Koraci u pokretanju online kolaboracijskog projekta
Online kolaboracijski projekti su projekti koje zajednički vodi grupa nastavnika. Primjer globalnog kolaboracijskog projekta jest Wikipedija. Online kolaboracijski projekti uključuju nastavnike i učenike koji rade na istraživanju nekog problema. Informacijsko-komunikacijske tehnologije omogućuju da sudionici budu iz raznih zemalja svijeta te putem internetskih servisa surađuju na projektu.
Projektno učenje
Projektno učenje pomaže učenicima u razvijanju vještina važnih u društvu znanja u kojem je naglasak na korištenju tehnologije. Projektno učenje jest metoda poučavanja u kojoj se učenici angažiraju u kontinuiranom, suradničkom istraživanju. Projektno učenje razlikuje se od istraživačkoga upravo zato što je suradnja među učenicima temeljna komponenta.
Problemi u ponašanju
Kako spriječiti problematično ponašanje primjenom podrške pozitivnom ponašanju saznajte u tekstu koji slijedi.
Problemi u ponašanju
Kako spriječiti problematično ponašanje primjenom podrške pozitivnom ponašanju saznajte u tekstu koji slijedi.
Daroviti učenici
Darovita i talentirana su ona djeca koja su od stručne osobe identificirana kao naročito sposobna za velika postignuća. Da bi mogla realizirati svoje mogućnosti i ostvariti maksimalan doprinos za sebe i za društvo, ta djeca imaju potrebe za diferenciranim programima i obrazovnim uslugama koje znatno prelaze ono što omogućuje redovni školski program.