Formativno ocjenjivanje predstavlja neprocjenjiv alat u rukama nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture, omogućavajući im da kontinuirano prate napredak učenika, prilagođavaju nastavu njihovim potrebama te ih motiviraju za daljnji razvoj.
Termini ocjenjivanja nacionalnih ispita u osnovnoj školi u šk. god. 2023./2024.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je termine ocjenjivanja nacionalnih ispita u osnovnoj školi u školskoj godini 2023./2024.
Javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za nacionalne ispite
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za nacionalne ispite u četvrtome i osmome razredu u šk. god. 2022./2023.
Javni poziv – ocjenjivanje zadataka u OECD-ovu istraživanju PISA 2022
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv stručnjacima koji će provoditi postupak kodiranja (ocjenjivanja) učeničkih odgovora na zadatke otvorenoga tipa u glavnome OECD-ovu istraživanju PISA 2022.
Izbor članova ocjenjivačkih skupina za ispite državne mature
U petak, 21. siječnja 2022. godine, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je Javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za ispite državne mature u školskoj godini 2021./2022.
Raspored edukacija ocjenjivača i ocjenjivanja na državnoj maturi 2015./2016. – ljetni rok
U četvrtak, 10. ožujka 2016. godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je raspored edukacije ocjenjivača i ocjenjivanja na državnoj maturi 2015./2016. godine u ljetnom roku. Edukacije ocjenjivača namijenjene su za sljedeće predmete: biologija, likovna umjetnost, geografija, psihologija, informatika, fizika, politika i gospodarstvo, kemija, sociologija, hrvatski jezik, engleski jezik, matematika i njemački jezik.
Ocjenjivanje
Ocjenjivanje je postupak vrednovanja svih važnih činjenica o učenikovim postignućima tijekom praćenja i ispitivanja, a izražava se ocjenom. Izbor metoda vrednovanja znanja ovisi o ciljevima obrazovanja i o tome što želimo vrednovati: znanje studenta, nastavnika ili kvalitetu programa i kolegija.