Dijete koje posjeduje odvažnost da samo pokuša stvoriti nešto novo i ne zadovoljava se gotovim sadržajima, nego se zabavlja njihovim mijenjanjem ili izmišljanjem novih, a pri tom uživa u samom postupku i ponosno je na rezultat – kreativno je dijete.
Slikovnica o medijskoj pismenosti: Nestvarni skokovi
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je kroz svoj projekt “Djeca medija” izdalo slikovnicu “Nestvarni skokovi” autora Ivora Kruljca i ilustratorice Nine Alvir.
Prehrana školaraca i obrazovanje roditelja
Djeca visokoobrazovanih roditelja konzumiraju više povrća i manje zaslađenih napitaka, prema rezultatima novog kanadskog istraživanja. Unatoč tome, kada je u pitanju zdrava prehrana u školi općenito, sva djeca pomalo podbacuju.
O tinejdžerima i roditeljima
Uspostaviti odnos s tinejdžerom se ponekad čini kao nemoguća misija. Količina energije, vremena i strpljenja koju ulažemo u tu misiju bi se mogla usporediti s učenjem stranog jezika. U učenje ulažete mnogo vremena i truda, dugotrajno je, ali se na kraju isplati i rezultat koji ste postigli čini vas iznimno ponosnima.
Konzumacija brze hrane i školski uspjeh djece
Brojna istraživanja su pokazala da se djeca koja redovito konzumiraju brzu hranu, češće bore s pretilosti u ranoj dobi te brojnim zdravstvenim problemima u kasnijem životu. No prema novom istraživanju, brza hrana negativno utječe i na školski uspjeh djece.
Erasmus+ KA1 projekt na Islandu
U potrazi za što kreativnijim pristupom i usavršavanjem vlastitih vještina, kao i željom za kvalitetnijim obrazovanjem i inovativnim metodama implementiranim u sve segmente nastave, učiteljice osječke Osnovne škole August Šenoa, Danijela Kemper Papp i Marina Bubalo, odlučile su rješenja potražiti na dalekom Islandu.
Pripremanje djeteta na samostalnost (prvi dio)
Na djetetovoj je samostalnosti potrebno raditi od najranije dobi. U početku dijete pokazuje da je samostalno u pospremanju igračaka, svoje sobe ili kutka za igranje, odlaganja suđa u sudoper i dr. Dijete također pokazuje samostalnost u prihvaćanju i provođenju pravila koja su uspostavljena između njega i roditelja te na taj način gradi svoju samostalnost, ali i povjerenje roditelja.
Kako nakon praznika ponovo uvesti pravila o korištenju medija
Je li više slobodnog vremena tijekom ljetnih mjeseci i za vas i vašu djecu značilo više gledanja televizije, igranja videoigara i surfanja internetom? Čak i ako se inače dosljedno držite pravila o tome koliko vremena u danu djeca smiju provesti uz medije, možda ste, kao i mnogi drugi roditelji, preko ljeta bili popustljiviji.
Smjernice kako pomoći djetetu u pronalasku prijatelja
Na početku svake školske godine, nakon dugog toplog ljeta, djeca se ponovo susreću sa svojim školskim prijateljima i kolegama s kojima provode većinu svakodnevnice. Poneka će djeca preseliti u novi razred ili školu, poneka će započeti osnovnoškolsko ili srednjoškolsko obrazovanje i školovanje. Vraćanjem u školske klupe djeci često puta najveći stres predstavlja upravo stjecanje novih prijatelja i prilagodba na novu sredinu i okolinu.
Ako tata i ti ne čitate, zašto ja moram?
Vaš je malac postao školarac i na red su počele stizati prve lektire. Iako se veselite povratku u djetinjstvo i ponovnom čitanju omiljenih Andersenovih bajki, njemu baš i nije do čitanja. Radije bi satima vježbao matematiku ili izrezivao kolaž nego prolistao bilo kakvu slikovnicu ili knjigu.