prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
odgoj
Terapija igrom

Terapija igrom

Terapija igrom (play therapy) je psihoterapijski pravac utemeljen na teorijskim postavkama Virginie Axline, Carla Rogersa, Donalda Winnicota, Violet Oaklander. Njihove teorijske postavke ističu da su djeca sposobna, od najranije dobi, donositi odluke i preuzimati odgovornost u skladu s njihovom dobi i sposobnostima.

Što je kritička pismenost i kako je razvijati kod djece

Što je kritička pismenost i kako je razvijati kod djece

Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora.

Djeca i prve simpatije

Djeca i prve simpatije

Donedavno ste sa svojim malcem bacali kamenčiće u more, učili ga da sam ide na toalet i pravilno drži vilicu, a sada vam je osvanuo s pričom o prvoj simpatiji. Zbunjeni ste i prvo što vam pada na um je da je prerano za simpatije i da ste vi svoju prvu ljubav imali tek u višim razredima osnovne škole.

Samopouzdanje tinejdžera

Samopouzdanje tinejdžera

Zatvorite oči i zamislite da ste ponovo tinejdžer. Sjetite se kako ste očajno željeli biti prihvaćeni među školskim prijateljima i izgledati što je više moguće „cool“.

Roditelji, djeca i domaća zadaća

Roditelji, djeca i domaća zadaća

Rano usvojene radne navike temelj su kvalitetnog obrazovanja kojeg djeca grade od samog početka školovanja. Domaća zadaća jedna je od najbitnijih stavki u kojoj dolazi do upoznavanja i učenja kako odgovorno i savjesno pristupati zadatcima i obvezama koje zadaje školski sustav.

Što sve brine tinejdžere?

Što sve brine tinejdžere?

Često je mišljenje kako djeca i tinejdžeri žive bezbrižan život u kojem nema briga i strahova. Djeca mlađe dobi proživljavaju različite strahove i nisu u potpunosti svjesni stvarnosti i svakodnevnice koja ih okružuje.